[GRUP GEREKSİZ] Sizde de böylemi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
[GRUP GEREKSİZ] Sizde de böylemi?
evde hiç çamasır makınesının calısmasına uzun süreli şahit oldunuz mu?
sanki top yekün seferberlik etmiş gibi her telden ses cıkarıyo alet ya
helikopter sesi ; program değiştirirken jarjör sesi sonra tank yuruyormus gibi

tırsıtıcı:aman2:
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Oda bir şey mi :) ben odada dolaşan makine bile biliyorum. Utanmasa orta şekerli kahve bile isteyecek yorgunluk kahvesi hesabı :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Enes

Enes

Üye
bizim makina sanki sondaj yapıyo 1300 lerden kalma :D
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
he valla bizimkinin kablosu uzunda bir keresinde karsi apartmandaki komsu sizin makine kaptirmis nereye gidiyor diye sordu.
:zuhaha:
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
bizim evdeki sessiz :d:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
bizim makineyi yeni aldık ses çıkarmıyordu üstüne oturdum ses gelmeye başladı :hmmm sıkmaya geçince makineli tüfek gibi ses çıkarıyor :ehe :kop2:
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
olacak okadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: M. tAHA

pelın_

Oda bir şey mi :) ben odada dolaşan makine bile biliyorum. Utanmasa orta şekerli kahve bile isteyecek yorgunluk kahvesi hesabı :kop2:

aha bizim makina işi iycdece abartıp sizemi geldi:) bizim makina öle bi abartııkı banyoda bi dolanıyo sonra yerıne geri donuyp öle terbıyelı valla
 
joker.lg

joker.lg

Üye


aha bizim makina işi iycdece abartıp sizemi geldi:) bizim makina öle bi abartııkı banyoda bi dolanıyo sonra yerıne geri donuyp öle terbıyelı valla

sizi böyle görmek gözlerimi yaşartti :züü: bunlar mutluluk göz yaşları :ehe
 
Akıncı

Akıncı

Üye
bizim makine evin içinde dört dönüyo :aha::aha::aha::aha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt