Gravity v2.50(7028) s60v5

    Konu Sahibi
Gravity v2.50(7028) s60v5
Gravity, tüm özellikleri barındıran, harika gözüken ve çokça övgü alan kullanıcı arabirimli bir Twitter istemcisidir. Birden fazla Twitter hesabını, MobyPicture üzerine görüntü yüklemeyi, TwitPic ve diğerlerini, birden fazla Twitter Aramasını, Twitter Trendlerini, Gruplarını, Uyarılarını, Auto-Connecti ve çok daha fazlasını destekler. Aynı zamanda Foursquare, Facebook ve tam teşekküllü Google Reader dahil edilmiştir.

KURULUM:


1. Önce Gravity_132.sis ve sonra gravity-s60v5 anılbaran-maxicep dosyalarını telefonunuza kurun.
2. İlk yüklediğiniz Gravity v1.32 uygulamasına girin (ikonu eski olan) ve "Go Online!" seçeneği ile internete bağlanın.
3. İkinci yüklediğiniz Gravity v2.50 uygulamasına girin ve tekrar bağlanın (GO Online!)
4. Sorunsuz bir şekilde yeni sürümü kullanabilirsiniz.

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: geoteacher, usescrt7, coshq ve 5 diğerleri

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 

mstf_l

Üye
tesekkürler anıl

bende buraya paylasmaya girdiydim
 
ya ben de sertifika hatası diyor?
 
Bendede sertifika hatası dedi 123 olanda ama diğerini kurudu ? :S
 

djcy

Üye
çok sağlam bir paylaşım,baya işime yaradı,teşekkürler
 
teşekkürler.

Ama bende de sertifika hatasi dedi arkadaşlar, ne yapmamiz gerekiyor?
 

NedenLan

Üye
teşekkürler

- - - Eklendi - - -

teşekkürler
 

roni1907

Üye
sertifika hatasını ne yapmak gerekiyor
 
Tepkiler: anılbaran

muxo

Üye
sömürün
 

stuffalp

Üye
DM'da 2.8'i var ama uygulamada en son 2.70 görünüyor. Version 2.8 gerçek mi?
 
çok teşekkürler isime çok yaradı
ama bir şey soracagım iki programın da açık olması gerekiyor mu?
Eğer gerekmiyorsa sileyım mı diğerini?
 
2.8 versyon daha test asamasinda