İstek gözünüzü seveyim yapmayın

Sponsorlu Bağlantılar

İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
    Konu Sahibi
gözünüzü seveyim yapmayın
arkadaşlar daha doğrusu site kurucuları size sesleniyorum şimdiye kadar çok iyiydi reklamsız ama artık reklam koymuşsunuz bi linki açmak için 3-4 reklam kapatıyorum önceden daha iyiydi nolur adam akıllı bi bu site var zaaten bunuda batırmayın şimdiden teşekkürler
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
opera mini kullanıyorum, firefox ad-blocker eklentisini kullanıyorum sorun olmuyor yani
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
NEXUS

NEXUS

Üye
adblock plus veya adguard'ı kurabilirsin :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Yine de diğer forumlardan daha az reklam alanı kullanıyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44 ve .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Yine de diğer forumlardan daha az reklam alanı kullanıyoruz.
evet bu bakımdan doğru ancak bazen sesli reklamlar oluyor ve buda can sıkıyor sesli reklamlar kaldırılmalı bence , şuanda reklamlar gayet iyi en azından diğer siteler gibi biyere tıklayınca başka sayfa açılmıyor , başka sayfaya yönlendirmiyor ve dev gibi reklam bölümü yok sadece sesli reklamlar can sıkıcı :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Reklamlı forum görmedin galiba.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44, Bilişim Profesörü ve .NeXuS.
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
    Konu Sahibi
evet bu bakımdan doğru ancak bazen sesli reklamlar oluyor ve buda can sıkıyor sesli reklamlar kaldırılmalı bence , şuanda reklamlar gayet iyi en azından diğer siteler gibi biyere tıklayınca başka sayfa açılmıyor , başka sayfaya yönlendirmiyor ve dev gibi reklam bölümü yok sadece sesli reklamlar can sıkıcı :)
evet sesli reklamlar kötü online para kazanma reklamı var mesela sesli olduğu için rahatsız ediyor
Reklamlı forum görmedin galiba.
gördüm bu forum reklamsızdı o yüzden soyledim
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Reklam koyulunca para kazanıyorsunuz buda ekmek parası :D

Mario ile gönderildi.
 
Son düzenleme:
UpOneTR

UpOneTR

Üye
:nono:
Reklam konusunda en iyi forumdur maxicep

Bi ara deneme olmuştu masaüstünde yukarda kocaman reklam koymuşlardı onuda kaldırdılar sanrm
Arada bir reklam var konunun ilk mesajında felan çıkyo genelde bunun için :tşk:
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Hele Turkcell reklamı var sesli reklam kulağımda kulaklık yerimden sıçradım..
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
Peocawe

Peocawe

Üye
sen açmasan ben açacaktım bu konuyu. cidden turkcellden soğudum.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
firefox + ad-bloker kullanıyorum hiç reklama rastlamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba
ExpertMurderer

ExpertMurderer

Üye
aslında arkadaşın dediğine katılıyorum reklamsız maxi güzel hoş olurdu
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
aslında arkadaşın dediğine katılıyorum reklamsız maxi güzel hoş olurdu
Hayır reklamsız site mi olur o kadarda değil.. Ama zırt pırt sesli reklamlar can sıkıcı . Eskidende alttan reklan reklam çıkıyodu mutlaka kapatman gerekiyodu ekranın yarısı reklamdı sonra kaldırdılar onu..
 
thersinaka

thersinaka

Üye
akıllı tahtadan girince sesli reklam yüzünden bütn sınıf inliyo :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bana da reklamdan o kadr cok para verseler ben de reklamla doldururdum sitemi. O yuzden laf edilecek bir sey yok bence.
 


Üst Alt