İbrahimEsşiz44
Üye
gözünüzü seveyim yapmayın
arkadaşlar daha doğrusu site kurucuları size sesleniyorum şimdiye kadar çok iyiydi reklamsız ama artık reklam koymuşsunuz bi linki açmak için 3-4 reklam kapatıyorum önceden daha iyiydi nolur adam akıllı bi bu site var zaaten bunuda batırmayın şimdiden teşekkürler




