Gözlük kullanmak süper bişeydir abi keyfini çıkartabilirsen.Hayatının atmosferini ikiye katlar.Arada kirlenir felan.Yaşadığını hissettirir insana.Hele uzun zamandır gözlerin bozuksa 240p'den HD'ye geçmiş hissi verir.
(Öpüşürken sorun çıkartır ama :P )
Gözlük kullanmak süper bişeydir abi keyfini çıkartabilirsen.Hayatının atmosferini ikiye katlar.Arada kirlenir felan.Yaşadığını hissettirir insana.Hele uzun zamandır gözlerin bozuksa 240p'den HD'ye geçmiş hissi verir.
(Öpüşürken sorun çıkartır ama :P )
Numaramın ilerlemesi dursun ameliyat olucam bende.. Genetik ya.. Sürekli artıyor.. Lens kullanmamaya çalışıyorum çünkü kornea incelleşiyor ve ameliyat olunamıyor.
Bende de 4 sağ 4 de sol, 7 yaşından beri gözlük takıyorum 0,50 den ilerledi 4e kadar şuan ise 20 yaşındayım. Ağustosta askere gideceğim, muayenede mesleğimi ecz.kalfası olarak yazdırdım ama belgem yok bonservis var sence askerde sağlıkçı olabilir miyim?
Bir belge olsa fena olmazdı ama sonuçta belgesiz de "kırmızı nefteliler" kervanına katılabilirsin, yani sağlıkçılar
Rahat iştir, tavsiye ederim. Acemiliğinde gittiğin yerdeki üstlerinle konuş, usta birliğinde de konuş (zaten onlar sana sorar), o zaman mesleğinle ilgili bir yere verilme ihtimalin %90'dır.
Gözlük kullanmak süper bişeydir abi keyfini çıkartabilirsen.Hayatının atmosferini ikiye katlar.Arada kirlenir felan.Yaşadığını hissettirir insana.Hele uzun zamandır gözlerin bozuksa 240p'den HD'ye geçmiş hissi verir.
(Öpüşürken sorun çıkartır ama :P )
Gözlüğü takmıyorum dediğine göre görebiliyorsun. Taksanda takmasanda ilerleyecek. Duraklarda dolmuşu durduramaz hale gelince artık mecburen takacaksın onu yanından ayırmayacaksın. Tek sorun burnunda iki tane iz bırakması
Gözlüğü takmıyorum dediğine göre görebiliyorsun. Taksanda takmasanda ilerleyecek. Duraklarda dolmuşu durduramaz hale gelince artık mecburen takacaksın onu yanından ayırmayacaksın. Tek sorun burnunda iki tane iz bırakması
Eğer gözLüğü zamanında kullanmazsan ilerledikçe gözünde şaşılığada yol açabiliyor ilerde kavanoz dibi gözlük kullanmaktansa şimdi bunu kullan alışınca zaten istesende bırakamazsın.
Gözlük kullanmak süper bişeydir abi keyfini çıkartabilirsen.Hayatının atmosferini ikiye katlar.Arada kirlenir felan.Yaşadığını hissettirir insana.Hele uzun zamandır gözlerin bozuksa 240p'den HD'ye geçmiş hissi verir.
(Öpüşürken sorun çıkartır ama :P )