Gözlük kullanmak

Starsley

Gözlükten nefret ederim inş ilerde kullanma mecburiyetim olmaz
 
gözlük kullanmak zahmetli iş güneş gözlüğü hariç tabii,inşallah gerek duymam
 

buketcik

Üye
lensler var numaralı kullanın arkadaşlar.
benimde bozuk ben lens kullanıyorum
 

CoDeYs

Üye
ben de gözler saglam ama lens alcam ykiştıranlar için
 
Gözlük kullanmak süper bişeydir abi keyfini çıkartabilirsen.Hayatının atmosferini ikiye katlar.Arada kirlenir felan.Yaşadığını hissettirir insana.Hele uzun zamandır gözlerin bozuksa 240p'den HD'ye geçmiş hissi verir.
(Öpüşürken sorun çıkartır ama :P )
 

CoDeYs

Üye
konu nereye gdıyor
 

süper yorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Numaramın ilerlemesi dursun ameliyat olucam bende.. Genetik ya.. Sürekli artıyor.. Lens kullanmamaya çalışıyorum çünkü kornea incelleşiyor ve ameliyat olunamıyor.
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bir belge olsa fena olmazdı ama sonuçta belgesiz de "kırmızı nefteliler" kervanına katılabilirsin, yani sağlıkçılar

Rahat iştir, tavsiye ederim. Acemiliğinde gittiğin yerdeki üstlerinle konuş, usta birliğinde de konuş (zaten onlar sana sorar), o zaman mesleğinle ilgili bir yere verilme ihtimalin %90'dır.


Yorum on numara
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
gözlüğü takmıyorum daha mı fazla ilerliyor takmayınca
 

EroL

Emekli Yönetici
Gözlüğü takmıyorum dediğine göre görebiliyorsun. Taksanda takmasanda ilerleyecek. Duraklarda dolmuşu durduramaz hale gelince artık mecburen takacaksın onu yanından ayırmayacaksın. Tek sorun burnunda iki tane iz bırakması
 

Praetor

Emekli Yönetici
İnceltilmiş cam kullanılır ise ve çerçeve hafif seçilirse iz kalmaz.
 
Eğer gözLüğü zamanında kullanmazsan ilerledikçe gözünde şaşılığada yol açabiliyor ilerde kavanoz dibi gözlük kullanmaktansa şimdi bunu kullan alışınca zaten istesende bırakamazsın.



Dipnot:Gözlük Kullanmıyorum.
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Gözlük kullanmayınca şaşı olunmaz yanlş bilgi verme
 

Perfect!

Üye
gözlük kullanmak bir sanattır :P

güzel bir çerçeve alırsan. gözlük güzel durur.
lens kullanma derim. ( en azından ben kullanmam)

ayrıca ne yaparsan yap ilerler. efsanelere inanma; yok takmazsan ilerler.. bilgisayar bozar gibi
 


benimde bi ara gözlüklü kızlar ilgimi çekiyordu hele çercevesi kırmızı olanlar kendim kullanmam o ayrı birşey

öpüşürken gözlüğü çıkaracaksın tıpkı uyurken gözlüğü çıkardığın gibi
 

Perfect!

Üye

fantaziye bak ya

gözü sağlam biri daha iyidir ama sonra gidip başkasını öpmesin