Oğuzhan bunuda gördünmü felan :Dd:pd.:dD:d:D:d:d açsana olum tivitır :D EN SON Kİ TWEETİME BAKSANA :d Hee o :D yok la ugrasamam en divitir falan :D Caykur :kop2: