Google sert çıktı !

google amcanın veri tabanı Türklerce kısıtlanmış demekki o degilde kendi ismini aratan da çok
 

FeC!

Üye
Konu sahibini kınıyorum. Altına Zaytung yazmak cok mu zor?
 
yalniz soyle bisi var zaten facebook yazinca otomatik adres tanima sistemi var ordan direk yonlendiriliyor
 
gerçekten böyle büyük bi takıntı var insanlarda adam adres çubuğuna yazmak yerine yazıyor oradan facebook yazıp aratıyor. Bu arada da site yoğunlaşıyor
 

ByKatre

Üye
Vardır ya googleye google yazıp aratan
 

esokmen

Üye

çok kıyak
 
Gıcıklığına Google'a Google diye aratma yapmalıyız.
 
Bugünün şerefine googleye küfür ediim(yaziim)
 

varrick

Üye
Ben bir kere yazmistim Google diye
 
    Konu Sahibi
Yorumlar daha müthiş
 

ia.phlvn

Üye
Haber inandırıcı gelmedi ve biraz araştırma yaptım. 2011 yılında böyle bi söylem çıkmış ve heryerde aynı şey yazıyor. Haberi herkes copy/paste etmiş. Tatmin edici değiller. Güvenilir de değiller.
 
haber kesinlikle doğru değil!
 
hahahahahaha çok komik ya googleye girmek için googleye google mi yazıyolar çatlıcam artık çok komik ya adam nasıl mahkemeye vercek ki türkiyenin yarısını
 
çok saçma bişi türkiyeden bole girenlere dava açarsa adamlar batar