Google Maps N8 V4.01(1)

sygic veya garmin nokia maps gibi haritaları indirip telefona veya hafıza kartına yükleyemiyoruz
 

by_samci

Üye
bu pırogramın farlı bi özelliği var normalde cihazınızın orjinal haritalarında olmayan bişey (latitude) arkadaşınızı sevgilinizi birilerini ekleyim günün her saati her dakikası o kişinin tam olrak o an nerde olduğunu haritadan gprs destekli bi şekilde görebiliyosunuz.......ekleyen arkadaşımı burdan saygılar harkulade bi pıogram n8 anna ya kurdum sorunsuz çalışıyo
 
    Konu Sahibi
Güle güle kullan arkadaşım benimde en sevdiğim özelliklerden biri latitude birde sokak görünümleri var tabii
 
teşekkürler yoldaki radarı gösteriyormu arkadaşlar yada başka program varmı saolun
 

westset

Üye
c6-01 e yukledim sorunsuz calısıyor tessekkurler ...
 

ekoks20

Üye
arkadaşlar proğramı nokia 701 e kurdum. ancak ilkinde çalıştı ve tam gps aramaya başladığı an kapandı. bir daha açılmadı. defalarca denedim tekrar açılmıyor. kaldırıp tekrar kurdum gene durum aynı ilkinde şartları faaln kabul ediyorum istanbul çıkıyor tam gps arıyorken küt kapanıyor. çözüm arıyorum
 
benim n8 belle dede aynı yani belleye uymuyor

----------Eklendi @ 00:25:43 ---------- Yazıldı @ 00:15:50 ----------

Çok komik ama wifiyi aç öyle dene
 
arkadaşlar konuyu sabitlemek için konu açıyorum açılmıyor admin konuyu düzenleyip sabitleyebilirsin google maps bellede wifi açıkken çalışıyor
 

kohrega

Üye
N8 Bella ilede sorunsuz calisiyor, emeginiz icin desekkür ederiz.
 

nazif41

Üye
Belle'de sorunsuz calisiyor, emeginiz icin desekkür ederiz
 
Ne saçma ya. Bu prg zaten yolda kullanılır. Wireless olmadan çalışmıyormuş..
 
Wireless olmasına gerek yok denedim denedim tamam wirlesin etkisi var sadece wireless açık olsun hat olmasada olur ben böyle denedim oldu sadece wireless açık konuma getirin
 

necati45

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]prog kurdum ancak program açılınca atıyor sebebi ne olabilir bir de arkadaşımın tel'inde gördüm bulunduğun yeri uydu olarak gösteriyor o hangi program bilen var mı[/SIZE][/COLOR]
 
[COLOR=""][SIZE=""]prog kurdum ancak program açılınca atıyor sebebi ne olabilir bir de arkadaşımın tel'inde gördüm bulunduğun yeri uydu olarak gösteriyor o hangi program bilen var mı[/SIZE][/COLOR]
evet bendede aynı sorun var
 
wireless'i etkinleştirin bağlı olması gerekmez.program açılacak 3g ile bağlanacak
 

duman61

Üye
C7 çalışıyor sorun yok
 
süpriz 701 son sürümde çalışmıyor
 
aynen bende de 701 de çalışmıyor kaç defa yükledim kaldırdım ama sonuç aynı
 
Tepkiler: juju6611