Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Love Prince

Love Prince

Üye
hoşbulduk :) nasılsın abi?
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol sen nasılsın
 
Love Prince

Love Prince

Üye
şükürler olsun sürünmeye devam :D senin işler nasıl gidiyor?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aynen bizde sürünüyoz:D Havalar ısınıyor artık bizim bahçe işleri başlar artık:D
 
Love Prince

Love Prince

Üye
hep beraber sürünelim:halay2::halay2:daha burada havalar soğuk gidiyor
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:halay2::halay2: bahar geldi buralara :halay2:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
:halay3::halay3:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
düğünmü var, çeyiz mi gidiyo. bu saatte düğün olmaz :D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çeyiz gidiyor çeyiz
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hopaaa :dansöz:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:d: mehmet abi mesaj sapığından ne haber :ehe

erol nasılsın
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Erol um , nereden buldun yahu bunu ? Ne çeyiz i . :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
benim çeyizin provası Ali :D hadi gel ikide senle oynayalım
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yok Erol'um. Sağolasın . Ben almayayım..Beceremem oynamayı falan . :)
Bizi aşar .. :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ali Hoşgeldin nasılsın:)

Nadide o hattı takmadım bidaha
:D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hımm öylemi mehmet abi bi taksan da baksan ya

yeni gelenler hoş geldiniz
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
sen şimdi benim düğünde oynamayacanmı Ali
 


Üst Alt