Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Nadide gùnaydın hoşgeldin:sarıl:
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadide hoş geldin,günaydın..
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
günaydın herkese nadir abi geçmiş olsun

nasılsınız abiler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şükür Allah'a iyiyiz Nadişim sen nasılsın?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
sağol abim iyi diyeyim iy iolsun
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nasıl yani iyi değil misin?:ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
bir ihtimal dahaaaaaa vaaaarrrr , dırı rırı rııımmm :d::d:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
oooo Güven Bey hoş geldiniz..
ihtimal ne? dırırırın..:d::d:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d::d: o da ölmek mi dersin ... Vuslatın başka aleeeemmmm , sen bir ömre bedelsin

hoş buldum Babacan , keyfim 1500 havam 10 numara :d::d:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Allah keyfini artırsın..o keyiftende biraz bize versin..
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
güven senin adamı gördüm:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kimmmm?:hmmm:hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
imzadaki adam:d::naughty:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Amin Hocam Amin , fazla fazla da sana versinnn :op: bu arada geçmiş olsun şimdiden :oke:

Mehmet , nasıl ama Babacan şirin bişey di mi :d::d:

--------------- Ekleme ---------------

Wuhhuuuuuuuuuuu Hacıdan göremiyor ya gifleri :d::d::d:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:d::d::d::d: yaw bende bunlar ne diyor diyom...
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hocam senin imzanda da bayraklar değişiyormuş sürekli:kop:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
mersoda mısın Mehmet?
 


Üst Alt