Praetor
Emekli Yönetici
Eee... Çalışıyoruz Nadide...gecekuşu ata![]()
Eee... Çalışıyoruz Nadide...gecekuşu ata![]()
Kesinliklegece daha iyi ilham geliyor değil mi Ata?![]()

Bu gece bir şeyler ayarlamaya çalışacağım, olursa bildiririm![]()


Mustafa buralardamısınnasıl geçti günün ?

Aslında geçmedi devam ediyor. 

Sağolasın iyi yapmışsın Kardeşimseviniyoruz mutlu oluyoruz senin adına
![]()



Haydi gönüldaşlar, hepinize Mustafa'nın telefonunu pm atıyorum. Hep beraber, Mustafaaaaa, aşkıııım canıııım diye mesajlar atıyoruz
Eşşek şakası böyle olur


aaa bana pm gelmiş bir saniye , bir bakayım hemen 
Haydi gönüldaşlar, hepinize Mustafa'nın telefonunu pm atıyorum. Hep beraber, Mustafaaaaa, aşkıııım canıııım diye mesajlar atıyoruz
Eşşek şakası böyle olur



durgunum bilmiyorum nedendir de , o iş imkansız Mustafa .. boşver .. Sen keyfine bak Kardeşim tadını çıkar
--------------- Ekleme ---------------
aaa bana pm gelmiş bir saniye , bir bakayım hemen
![]()

