Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar



-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
gece gece
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gece daha iyi ilham geliyor değil mi Ata?:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
İmza:

 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gördüm Ata yaw bir sayfa ölçüsünde..:ehe:ehe
 
Love Prince

Love Prince

Üye
selamün aleyküm
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Mustafa buralardamısın :D nasıl geçti günün ?
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Selamlar gönül kardeşliği.. :)


Mustafa buralardamısın :D nasıl geçti günün ?

Abi medyum musun sen? :hmmm

Günüm heyecanlı bir bekleyiş, yerinden fırlamak üzere olan bir kalbi zaptediş ve sonrasında vücudumun her bir hücresine etki eden bir huzur ve mutlulukla geçti abim.. :op: Aslında geçmedi devam ediyor. :)


Şimdi yol yorgunu ve uyuyor.

Ben de fırsat bulmuşken abilerime, kardeşlerime bir bakayım dedim. :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Sağolasın iyi yapmışsın Kardeşim :op: seviniyoruz mutlu oluyoruz senin adına :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Sağolasın iyi yapmışsın Kardeşim :op: seviniyoruz mutlu oluyoruz senin adına :)

Bundan hiç şüphem yok abim..
Sağolasın.. :op:
Darısı senin başına artık.. :)
İnşallah tez zamanda kavuşursun Roza'ya.. :)

Sen nasılsın abi?
Nasıl geçti günün?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Haydi gönüldaşlar, hepinize Mustafa'nın telefonunu pm atıyorum. Hep beraber, Mustafaaaaa, aşkıııım canıııım diye mesajlar atıyoruz :eller:
Eşşek şakası böyle olur :oke:

:ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
durgunum bilmiyorum nedendir de , o iş imkansız Mustafa .. boşver .. Sen keyfine bak Kardeşim tadını çıkar :)

--------------- Ekleme ---------------

Haydi gönüldaşlar, hepinize Mustafa'nın telefonunu pm atıyorum. Hep beraber, Mustafaaaaa, aşkıııım canıııım diye mesajlar atıyoruz :eller:
Eşşek şakası böyle olur :oke:

:ehe

:d::d::d: aaa bana pm gelmiş bir saniye , bir bakayım hemen :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Haydi gönüldaşlar, hepinize Mustafa'nın telefonunu pm atıyorum. Hep beraber, Mustafaaaaa, aşkıııım canıııım diye mesajlar atıyoruz :eller:
Eşşek şakası böyle olur :oke:

:ehe

:kop:

Valla kardeşim istediğinizi yapın.
İnanmaz ! :ehe

Bana güvenir o.. :op:


durgunum bilmiyorum nedendir de , o iş imkansız Mustafa .. boşver .. Sen keyfine bak Kardeşim tadını çıkar :)

--------------- Ekleme ---------------



:d::d::d: aaa bana pm gelmiş bir saniye , bir bakayım hemen :ehe

İmkânsız diye bir şey yoktur abi.. ;)

PM'leri silin hemen.. :ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:ehe:ehe ... Vardır Mustafa vardır :D
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Abilerim, kardeşlerim...
Ben çıkıyorum şimdilik..

Seninle özel konuşacağım Güven Abim..


Mehmet Abime, Nadir Hocama, Ata ve Nadide Kardeşlerime de selamımı iletirsin abim bir zahmet..

İyi geceler..
Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle.. :bye2:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
tamam Mustafa :) Aleyküm Selam , iletirim baş üstüne Paşam ..

Hayırlı Geceler Yürektsein :op:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Güven naber:sarıl:
 
haltie

haltie

Üye
selam mehmet abi güven abi:sarıl:
 


Üst Alt