Öneri GOLD ÇOK GÜZEL İNDİRİM YAPMIŞ ! ! !

Sponsorlu Bağlantılar

harmless07

harmless07

Üye
bu fiyatlar ciddi mi? :o bir sorun olmasın
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Sorun var.
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
ama bir iphone 4-5 sene güncel kalıp oyunlarda kasmıyor bu dikkate alınması gereken bir şey :)
illa iphone istiyosan 2.el bir tane al bnce 800 e çok güzel bulursun 4s aynı dediğin gibi 1.5-2 sene sorun çıkartmaz hatta ios9 a çıkana kadar her oyunu oynarsın ondan sonra yine çıkar oyunlar ama yavaş yavaş azalır
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
xat60

xat60

Üye
işte iphone böyle bi gıcıklığı var birde çok fazla mesaj gelince arka arkaya donup kalıyo :P ondan sonra batarya yı çıkarma gibi bi durumda olmadığından bekle bekleyebilirsen .p
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
işte iphone böyle bi gıcıklığı var birde çok fazla mesaj gelince arka arkaya donup kalıyo :P ondan sonra batarya yı çıkarma gibi bi durumda olmadığından bekle bekleyebilirsen .p
hayır bnm iphone 5 te hiç olmadı etraftan kullanmayı bilmeyip telefonun bütün herşeyini bozanlardan duyduklarını söyleyip adamı yanıltma
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
işte iphone böyle bi gıcıklığı var birde çok fazla mesaj gelince arka arkaya donup kalıyo :P ondan sonra batarya yı çıkarma gibi bi durumda olmadığından bekle bekleyebilirsen .p

benim amcamda iphone 5 vardı mağazada bulabildiğimi tüm ağır oyunları yükledim 40 adet oyun rahat vardır asphalt 8,real racing 3 gibi ağır oyunları yükledim menü geçişlerinde falan hiç bir takılma olmadı ama şarjı çok çabuk bitiyordu 2.el düşünmüyorum bir keresinde 2.el nokia c6-01 almıştım 3 gün içinde geri iade ettim bazen telefon kafayı yüyüp kendi kendine programlara girip çıkıp menüde geziniyordu ama her 2.el aynı değil ama yinede sıfır telefon almak istiyorum
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
benim amcamda iphone 5 vardı mağazada bulabildiğimi tüm ağır oyunları yükledim 40 adet oyun rahat vardır asphalt 8,real racing 3 gibi ağır oyunları yükledim menü geçişlerinde falan hiç bir takılma olmadı ama şarjı çok çabuk bitiyordu 2.el düşünmüyorum bir keresinde 2.el nokia c6-01 almıştım 3 gün içinde geri iade ettim bazen telefon kafayı yüyüp kendi kendine programlara girip çıkıp menüde geziniyordu ama her 2.el aynı değil ama yinede sıfır telefon almak istiyorum
bn o tarz oyunların hepsini bir arada açtım yine kasmadı iddaya girmiştik sırf onun için hafıza dolana kadar oyun indirdim :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Ben bu telefonlarin 0'ini burdan daha ucuza aliyorum :D 1000 tl'sini çöpe atmak isteyenler icin super bir firsat
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Abi bu aletleri almak sacmalik milletin hurdasini satiyolar resmen:D 2. El mis gibi cihazlar var bu fiyatlardan daha ucuz :D
aynn bnce de hurdaları toplayıp satıyorlaren iyisi yine yurt dışından almak kuzenim almışta amerikadan 300 dolara 5 ilk çıktığı zamanlar 5 i adam yere düşürmüş üst tuşu bozulmuş diye hemen satmıs 300 dolara bizim burda üst tuşu bozulsa yine 2000 tl yerine 1999 tl der adam :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY ve IchigoKurosaki
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
o zaman biz burda kerizmiyiz :D 300 dolar geldi buraya 600 dolara vergi diyelim 900 tl mağaza belki fazladan para alır 1100 tl ama burada iphone 5 1500 tl :D zaten gold dan telefon almayacağım yarın gidip bir moto g alırım :D çok mutluyum bıktım 5800 dan :D :smdance::halay2::disko:
 
0MG90

0MG90

Üye
Hepsiburada da 630 lira Moto G kaçırma. Kılıfta hediye.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
Hepsiburada da 630 lira Moto G kaçırma. Kılıfta hediye.

bende gördüm :D ama babama söyledim de bir türlü internetten bir şey almaya ikna edemedim çünkü bizim bir akraba tv reklamlarından çakma s3 almış telefon açılmıyordu bozuk geldi iade etmeye falan götürmüşlerdi heralde o olayda sonra babam internetten bir şey almıyor bir de gidip incelemek istiyorum gold da 680 tl idi bende mağazalara baktım forum istanbul yoktu üzüldüm şimdi dikkatli baktım varmış çok sevindim :D bizim eve çok yakın orası son 7 tane kalmış yarın babamla gidelim 2 tane alalım babamda telefon alacaktı kendine :) sanırım taksit de yapıyormuş babam 100 tl lik ürünü bile taksitle alır benimde 300 tl birikmişim vardı yarın onuda verim Ve... Moto g ye kavuşayım



bu arada telefona isim öneriniz falan varmı :D ben telefonuma isim falan koyuyorum :D biraz tuhaf ama yinede ilginç oluyor sonuçta iphone kullananlar bile telefonuyla siri diye konuşuyor :D
Hepsiburada da 630 lira Moto G kaçırma. Kılıfta hediye.

Yorumunuz için teşekkür ederim bu arada :D uykunuz gelmedimi ya ben daha yeni işten geldim :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Adı çitlembik olsun :DArif koy Arif :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
0MG90

0MG90

Üye
bende gördüm :D ama babama söyledim de bir türlü internetten bir şey almaya ikna edemedim çünkü bizim bir akraba tv reklamlarından çakma s3 almış telefon açılmıyordu bozuk geldi iade etmeye falan götürmüşlerdi heralde o olayda sonra babam internetten bir şey almıyor bir de gidip incelemek istiyorum gold da 680 tl idi bende mağazalara baktım forum istanbul yoktu üzüldüm şimdi dikkatli baktım varmış çok sevindim :D bizim eve çok yakın orası son 7 tane kalmış yarın babamla gidelim 2 tane alalım babamda telefon alacaktı kendine :) sanırım taksit de yapıyormuş babam 100 tl lik ürünü bile taksitle alır benimde 300 tl birikmişim vardı yarın onuda verim Ve... Moto g ye kavuşayım



bu arada telefona isim öneriniz falan varmı :D ben telefonuma isim falan koyuyorum :D biraz tuhaf ama yinede ilginç oluyor sonuçta iphone kullananlar bile telefonuyla siri diye konuşuyor :D

Yorumunuz için teşekkür ederim bu arada :D uykunuz gelmedimi ya ben daha yeni işten geldim :D
Hepsiburada mı kazıklayacak :D
Yok gelmiyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
iPhone 5 1500 tl olsa iyi 2000 tl :D iVergi deriz biraz daha koyarlarsa :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
Adı çitlembik olsun :DArif koy Arif :D

şerafettin,CaBBaR,şinasettin,baattin :D gibi gibi :D
Hepsiburada mı kazıklayacak :D
Yok gelmiyor :D

işte laf anlatamıyosunki :D bana kalsa al gitsin zaten kapıda ödeme yapıyosun :D
iPhone 5 1500 tl olsa iyi 2000 tl :D iVergi deriz biraz daha koyarlarsa :D

biraz daha koyarlarsa telefonu alan adam verdiği vergiyle hava atar :D
-Olum bak ben bu kadar vergi veriyom :D der :D
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
şerafettin,CaBBaR,şinasettin,baattin :D gibi gibi :D

işte laf anlatamıyosunki :D bana kalsa al gitsin zaten kapıda ödeme yapıyosun :D

biraz daha koyarlarsa telefonu alan adam verdiği vergiyle hava atar :D
-Olum bak ben bu kadar vergi veriyom :D der :D
sonra geçerken çocuklarına gösterir bakın bu yolların hepsini ben yaptırttım diye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY


Üst Alt