illa iphone istiyosan 2.el bir tane al bnce 800 e çok güzel bulursun 4s aynı dediğin gibi 1.5-2 sene sorun çıkartmaz hatta ios9 a çıkana kadar her oyunu oynarsın ondan sonra yine çıkar oyunlar ama yavaş yavaş azalırama bir iphone 4-5 sene güncel kalıp oyunlarda kasmıyor bu dikkate alınması gereken bir şey![]()
hayır bnm iphone 5 te hiç olmadı etraftan kullanmayı bilmeyip telefonun bütün herşeyini bozanlardan duyduklarını söyleyip adamı yanıltmaişte iphone böyle bi gıcıklığı var birde çok fazla mesaj gelince arka arkaya donup kalıyo :P ondan sonra batarya yı çıkarma gibi bi durumda olmadığından bekle bekleyebilirsen .p
işte iphone böyle bi gıcıklığı var birde çok fazla mesaj gelince arka arkaya donup kalıyo :P ondan sonra batarya yı çıkarma gibi bi durumda olmadığından bekle bekleyebilirsen .p
bn o tarz oyunların hepsini bir arada açtım yine kasmadı iddaya girmiştik sırf onun için hafıza dolana kadar oyun indirdimbenim amcamda iphone 5 vardı mağazada bulabildiğimi tüm ağır oyunları yükledim 40 adet oyun rahat vardır asphalt 8,real racing 3 gibi ağır oyunları yükledim menü geçişlerinde falan hiç bir takılma olmadı ama şarjı çok çabuk bitiyordu 2.el düşünmüyorum bir keresinde 2.el nokia c6-01 almıştım 3 gün içinde geri iade ettim bazen telefon kafayı yüyüp kendi kendine programlara girip çıkıp menüde geziniyordu ama her 2.el aynı değil ama yinede sıfır telefon almak istiyorum

yurt dışından alırsan tabi daha ucuz olurBen bu telefonlarin 0'ini burdan daha ucuza aliyorum1000 tl'sini çöpe atmak isteyenler icin super bir firsat

Abi bu aletleri almak sacmalik milletin hurdasini satiyolar resmenyurt dışından alırsan tabi daha ucuz olur![]()
2. El mis gibi cihazlar var bu fiyatlardan daha ucuz 
aynn bnce de hurdaları toplayıp satıyorlaren iyisi yine yurt dışından almak kuzenim almışta amerikadan 300 dolara 5 ilk çıktığı zamanlar 5 i adam yere düşürmüş üst tuşu bozulmuş diye hemen satmıs 300 dolara bizim burda üst tuşu bozulsa yine 2000 tl yerine 1999 tl der adamAbi bu aletleri almak sacmalik milletin hurdasini satiyolar resmen2. El mis gibi cihazlar var bu fiyatlardan daha ucuz
![]()

Hepsiburada da 630 lira Moto G kaçırma. Kılıfta hediye.
ama babama söyledim de bir türlü internetten bir şey almaya ikna edemedim çünkü bizim bir akraba tv reklamlarından çakma s3 almış telefon açılmıyordu bozuk geldi iade etmeye falan götürmüşlerdi heralde o olayda sonra babam internetten bir şey almıyor bir de gidip incelemek istiyorum gold da 680 tl idi bende mağazalara baktım forum istanbul yoktu üzüldüm şimdi dikkatli baktım varmış çok sevindim
bizim eve çok yakın orası son 7 tane kalmış yarın babamla gidelim 2 tane alalım babamda telefon alacaktı kendine
sanırım taksit de yapıyormuş babam 100 tl lik ürünü bile taksitle alır benimde 300 tl birikmişim vardı yarın onuda verim Ve... Moto g ye kavuşayım
ben telefonuma isim falan koyuyorum
biraz tuhaf ama yinede ilginç oluyor sonuçta iphone kullananlar bile telefonuyla siri diye konuşuyor
Hepsiburada da 630 lira Moto G kaçırma. Kılıfta hediye.
uykunuz gelmedimi ya ben daha yeni işten geldim 
Hepsiburada mı kazıklayacakbende gördümama babama söyledim de bir türlü internetten bir şey almaya ikna edemedim çünkü bizim bir akraba tv reklamlarından çakma s3 almış telefon açılmıyordu bozuk geldi iade etmeye falan götürmüşlerdi heralde o olayda sonra babam internetten bir şey almıyor bir de gidip incelemek istiyorum gold da 680 tl idi bende mağazalara baktım forum istanbul yoktu üzüldüm şimdi dikkatli baktım varmış çok sevindim
bizim eve çok yakın orası son 7 tane kalmış yarın babamla gidelim 2 tane alalım babamda telefon alacaktı kendine
sanırım taksit de yapıyormuş babam 100 tl lik ürünü bile taksitle alır benimde 300 tl birikmişim vardı yarın onuda verim Ve... Moto g ye kavuşayım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu arada telefona isim öneriniz falan varmıben telefonuma isim falan koyuyorum
biraz tuhaf ama yinede ilginç oluyor sonuçta iphone kullananlar bile telefonuyla siri diye konuşuyor
Yorumunuz için teşekkür ederim bu aradauykunuz gelmedimi ya ben daha yeni işten geldim
![]()


Adı çitlembik olsunArif koy Arif
![]()
gibi gibi
Hepsiburada mı kazıklayacak
Yok gelmiyor![]()
bana kalsa al gitsin zaten kapıda ödeme yapıyosun
iPhone 5 1500 tl olsa iyi 2000 tliVergi deriz biraz daha koyarlarsa
![]()

der 
sonra geçerken çocuklarına gösterir bakın bu yolların hepsini ben yaptırttım diyeşerafettin,CaBBaR,şinasettin,baattingibi gibi
işte laf anlatamıyosunkibana kalsa al gitsin zaten kapıda ödeme yapıyosun
biraz daha koyarlarsa telefonu alan adam verdiği vergiyle hava atar
-Olum bak ben bu kadar vergi veriyomder
![]()

sonra geçerken çocuklarına gösterir bakın bu yolların hepsini ben yaptırttım diye![]()

