Orasindan burasindan kirpilmis bir telefona para vermektense Moto G uygun fiyata almak daha mantıklı. Bunu hem Moto hem Samsung kullandigim için söylüyorum.
Nexus deseniz S3 derseniz anlarim ama Mini olan cihazlara verilen yüksek paralara yazık
Orasindan burasindan kirpilmis bir telefona para vermektense Moto G uygun fiyata almak daha mantıklı. Bunu hem Moto hem Samsung kullandigim için söylüyorum.
Nexus deseniz S3 derseniz anlarim ama Mini olan cihazlara verilen yüksek paralara yazık
2 Haftadır GMD 16 GB kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım her işimi fazlasıyla görüor günde 2-3 saatlik yoğun kullanımla(Oyun,3g,İnternet) şarjı 2 gün gidiyor.Fiyatına göre alınabilecek en iyi telefon bu sanırım.Dediğin gibi bazı sorunları var ama telefon dikkatli kullanılırsa hiçbir sorun oluşmaz sanırım.