Gm discovery... Oneeemliii....!!!!

Kardes yukarida anlattigim hersey yuklu. Duzgun bir kamera bulsam cekip yukleyecegim.

Kardeş ben açıkcası telefonu oyun için alıyorum pek uyqulamalardan özelliklerden anlamam

Not :
Oyunlarin hepsi 32gb class 4 sd kartta oynanmistir.. demişsin acaba ne demek ne oluyor pek anlamıyorum
 
    Konu Sahibi
 
Daha iyi performans için ek kartmı almalıyız ?
 
kart mecbur alıcaksın çünkü cihazın kendi hafızası 2gb oldukça yetersiz
 
Haaaaa anladım tamam karıştırdım ben olayı pardon
 
    Konu Sahibi
Oyundaki akiciliga bakin. Ben bunu maxiplusta oynarken telefon dondu kapandi l. Reset atmak zorunda kaldim. Herseyim silindi




- - - Eklendi - - -

Oyundaki akiciliga bakin. Ben bunu maxiplusta oynarken telefon dondu kapandi l. Reset atmak zorunda kaldim. Herseyim silindi




Yarin dungeon hunter 4 u de deneyecegim
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
dungeon hunter 4 ben oynadım ve halen yüklü o da çok iyi
 

Anil-D

Üye
oh oh bendemi alsam övgüye degermi