Tavsiye gm discovery elite

law18

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim espiri olsun diye soyledim yanlis anladiysan kusura bakma
yok canım ne anlıyacam abim gm discover alcam dıyor bende alma dıyorumda discover fıatı aralıklarında bır telefon önerirmısın sana zahmet
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
600-700
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
moto g nasıl karemarsı hızı vıdıolarda fılan
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
peki
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Gmd yi ve elite i kötüleyen arkadaslar bunu neye göre yapiyonuz ben 6 aydir discovery kullaniyorum 2. Parti cihaz ilk baslarda baya tereddütlerim vardi ama sanra dedigim laf ne biliyomusunuz millete bizi resmen soyuyormus o bilindik markalar Arkadaslar markaya takili kalman elite untutu dan not3 ten fazla puan aliyo alacaginiz teli alip elinize inceleyin arkadaslar ve sakin ilk parti cihaz almayin hangi marka olursa olsun çünkü ilk partiler hep sorunlu oluyor
 

0MG90

Üye
Antutu testine göre telefon mu alınır? Elite ucuz olacak dendi ama Elife E7 ye göre daha pahalı.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

law18

Üye
    Konu Sahibi
gm discoverin gece kamera çeki mi ve loş ışıkta çekimlerı nasıl kullanıcı olrak bahsedersen sevınırız
 
Gece cekimi diger 8 mp kamerali marka tellere göre düşük ama bence bu fiyata alinmiş emsallerine göre gayet iyi seviyede 4.4 ile bunun biraz daha iyileştirilmesi bekleniyor
 

law18

Üye
    Konu Sahibi
Gece cekimi diger 8 mp kamerali marka tellere göre düşük ama bence bu fiyata alinmiş emsallerine göre gayet iyi seviyede 4.4 ile bunun biraz daha iyileştirilmesi bekleniyor
Sagol ama ben saten g2 alcam
 
Tepkiler: tatar1926
Moto g alcagina discovery al derim kardeş hem daha ince hem kamera farki var costum rom seçenegi de cabasi yada üste para ekleyebilirsen elite lite al ama elite bana göre eksi tarafi cıkarilamayan batarya ve sd kart girişi olmamasi
Gm elite s800 işlemci 3 ram+1 ekran grafiki için ayrilmis ram (toplamda 4gb) 32 gb depolama
Gm elite lite farki ise 2 gb ram 16 gb hafiza olmasi