Gigabyte Z77-DS3H Anakarta RAM önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

CaglarReyiz

CaglarReyiz

Üye
    Konu Sahibi
Gigabyte Z77-DS3H Anakarta RAM önerisi
Merhaba arkadaşlar şimdi aklımda bir soru var. Anakart kutusunda 2400MHz O.C yazıyor.
Teknik özelliklerini incelediğim zaman ;

  1. 32 GB sistem belleğine kadar destek veren 4 x 1,5V DDR3 DIMM yuva
    *32bit Windows işletim sistemi sınırlamaları nedeniyle 4GB ve üzeri kapasitelerde bellek monte edildiğinde; gösterilen bellek değeri, 4GB'tan daha az olacaktır.
  2. Çift kanal bellek mimarisi
  3. DDR3 2800(OC)/1600/1333/1066 MHz hafıza modulü için destek
  4. ECC olmayan bellek modüllerini destekler
  5. Extreme Memory Profile (XMP) bellek modülleri desteği
Bu şekilde yazıyor. Şimdi soruya gelirsek ben bu Anakarta 2400MHz ddr3 ram bellek takabilir miyim ?
 


Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Evet ama overclock ile yani kutudan çıkan her bellek o hıza ulaşamaya bilir

İntel için 1600mhz yeterli
Aşırıya gitmeyin

O windows 32bit olayı ise
32 işletim sistemleri max 4gb kullanabildiği için isterse 32gb ram olsun kullanmazsınız yani işletim sisteminiz 64bit olmalı

Tavsiyem overclock ile tecrubeniz yoksa uğraşmayın boşa para vermiş olursunuz ama sorunuza gelirsek teorik olarak bu mümkün
 
  • Beğen
Tepkiler: CaglarReyiz
CaglarReyiz

CaglarReyiz

Üye
    Konu Sahibi
Evet ama overclock ile yani kutudan çıkan her bellek o hıza ulaşamaya bilir

İntel için 1600mhz yeterli
Aşırıya gitmeyin

O windows 32bit olayı ise
32 işletim sistemleri max 4gb kullanabildiği için isterse 32gb ram olsun kullanmazsınız yani işletim sisteminiz 64bit olmalı

Tavsiyem overclock ile tecrubeniz yoksa uğraşmayın boşa para vermiş olursunuz ama sorunuza gelirsek teorik olarak bu mümkün

Hmm.. anladım tesekkurler.
 

Benzer Konular

CaglarReyiz
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
386
CaglarReyiz
Mehmet
Cevap
41
Görüntüleme
6K
delrico
Cevap
0
Görüntüleme
2K
delrico


Üst Alt