DanielKlein
Üye
gıcık olduğum kıza aşık oldum
kıza çok gıcık oluyorum tavırlarına sözlerine falan ve sürekli canını yakmak istiyorum ama aynı zamanda da çok Seviyorum birisi birşey dese hemen savunuyorum. Ben kötü davranırım ama başkaları kılına bile dokunamaz.
Çok saçma bi durum galiba. Bu işin içinden çıkamıyorum insan sevdiğine böyle yapar mı ? Yoksa gerçekten sevmiyor mu ?
Çok saçma bi durum galiba. Bu işin içinden çıkamıyorum insan sevdiğine böyle yapar mı ? Yoksa gerçekten sevmiyor mu ?




Kendini begenmeyen kiz varsa o da bu dunyadan degildir zaten
: Cogu kiside bu var yani cok kizistigi,gicik oldugu kisiyi sever fakat bunu hemen ask sevgili vb dusunme. Bdnde kizistigim gicik oldugum kisileri koruyorum ayni bahsettigin gibi. Ne yani hepsiyle cikayim mi
Neyse ha gercekten ortada bir sevgi varsa kiza git acil. Zaten kabul ederse seninle giciklasmasinin nedeni seni sevmesidir bu ortaya cikar. O yuzden fazla beklemene gerek yok. Cagir bir yere konus anlat. Sonrada gerisi siz erin mutluluga biz erelim kerevetine

