Gezegenlerden Görüntüler!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gezegenlerden Görüntüler!
Evet sayın maxicep forum üyeleri yine ___kaptan___ klasiği olarak uzaylılar olmasa da uzaya/gezegenlere dair bir konumuza daha hoşgeldiniz

-Konu içeriğimiz ;
*Gezegenlere dair görüntülerden ibarettir

Şimdi sizlerle buluşturmaya başlıyoruz o güzel görüntüleri

-->

İlk olarak Dünyamızın görüntüleri







Jüpiter







Venüs







Neptün





Ve işte benim kızıl gezegenim Mars








Evet arkadaşlar, opera mini mağduru olarak anca bu kadar oldu kusuruma bakmayınız

NOT: Görselleri ben çekmedim photoshop diyorsanız sizde kalsın o yorum
NOT: Benim konumun altına tartışma çıkarıcı mesaj veya argo kelimeler yazmayınız

Umarım beğenirsiniz iyi forumlar

*NOT* ''Görseller, zamanında voyager 1 ve 2 uyduları ile NASA'ya göndermişti'' (Astrosman)
Bildirisinden ötürü kendisine teşekkürlerimi sunarım
 
Tepkiler: Bessonnitsa
Gardaşm. Biliyorsun ben profesyonel gökbilimciyim. Böyle paylaşımlar beni heyecan veriyor. Çünkü burdada bu işlerle uğraşanları gördükçe. Emeğine eline klavyeni, tel tuşlarına sağlık
 
    Konu Sahibi
Gardaşm. Biliyorsun ben profesyonel gökbilimciyim. Böyle paylaşımlar beni heyecan veriyor. Çünkü burdada bu işlerle uğraşanları gördükçe. Emeğine eline klavyeni, tel tuşlarına sağlık

Eyvallah kardeşim, kullandığım opera sorun vermeseydi daha çok görsel ekleyecektim ama bu kadar oldu + bi iki görsel açılmıyor galiba onlara da bi el atayım
 

bboyQ7

Üye
NOT: Görselleri ben çekmedim


Hadi canim
 

ia.phlvn

Üye
bazı resimler açılmıyor dostum
 
Konu için teşekkürler Abdullah, merak ettim şimdi acaba bu görüntüleri hangi uydu ile aldılar!!!
 
Gagarin'den bugüne....

Dünya dışı resimlere bayılırım! Kozmos düzene merakım çok büyük. Konu için teşekkürler ...
 
Paylaşım için teşekkürler. süper bir sunum olmuş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...