Evet sayın maxicep forum üyeleri
yine ___kaptan___ klasiği olarak uzaylılar olmasa da uzaya/gezegenlere dair bir konumuza daha hoşgeldiniz
-Konu içeriğimiz ;
*Gezegenlere dair görüntülerden ibarettir
Şimdi sizlerle buluşturmaya başlıyoruz o güzel görüntüleri
-->
İlk olarak Dünyamızın görüntüleri
Jüpiter
Venüs
Neptün
Ve işte benim kızıl gezegenim Mars
Evet arkadaşlar, opera mini mağduru olarak anca bu kadar oldu kusuruma bakmayınız
NOT: Görselleri ben çekmedim photoshop diyorsanız sizde kalsın o yorum
NOT: Benim konumun altına tartışma çıkarıcı mesaj veya argo kelimeler yazmayınız
Umarım beğenirsiniz iyi forumlar
*NOT* ''Görseller, zamanında voyager 1 ve 2 uyduları ile NASA'ya göndermişti'' (Astrosman)
Bildirisinden ötürü kendisine teşekkürlerimi sunarım