Gerrard: "Sakatlığım yok"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gerrard: "Sakatlığım yok"
İngiltereMilli Takımı kaptanı Steven Gerrard, 5-0 kazanılan Moldova maçında devre arasında oyundan alınmasına rağmen
salı günkü Ukrayna sınavı için hazır olduğunu belirtti. Liverpool'un tecrübeli orta saha oyuncusu
2014 Dünya Kupası elemelerinde oynanan
maçta skor 3-0'ken kenara alınmıştı. Daha
sonra 32 yaşındaki oyuncunun bir sakatlık
probleminin olmadığı anlaşılmış, Ukrayna
maçına hazır hale gelmek adına kenara geldiği ortaya çıkmıştı. Maçtan sonra oyundan çıkma sebebinin bir sonraki maç için dinlenmesiyle alakalı
olup olmadığına yönelik kendisine sorulan soruya Gerrard, Sky Sports News aracılığyla, "Umarım öyledir. Şu anda bir problem yok. Hazırım ve iyiyim."
cevabını verdi. Zorlu geçmesi beklenen maçta takımının ortaya koyduğu performanstan memnun
olan kaptan, "Bu tip ülkelere karşı oynarken, işi ilk yarıda bitirmek istersiniz.
Bazen topun arkasına çok sayıda oyuncu yerleştirerek işi zorlaştırırlar ancak
onlara çok iyi pres yaptık, topu kazandık ve kale önünde etkiliydik." dedi.
 
Black-killing

Black-killing

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
RomeusTR
Cevap
0
Görüntüleme
789
RomeusTR
phasan
Cevap
2
Görüntüleme
639
phasan
ismail
Cevap
1
Görüntüleme
495
ismail


Üst Alt