Gereksizler bölümü

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Gereksizler bölümü
Son zamanlar da çok can sıkmaya başladı. Tamam adı üzerinde gereksizler ama saçmalamalar ve aptallıklar bölümüne döndü resmen. Yahu burası teknoloji forumu ama son konulara bakayım diyorum hep gereksiz saçma konular. İçinde 1-2 mesaj ya var ya yok. Aradan cımbızla teknolojik haber seçmeye çalışıyorum resmen. Burada faydalı olmak için binlerce konu açan ve hala açmaya devam eden yardımsever arkadaşların emekleri bu APTAL konular yüzünden forumda kaybolup gidiyor.

Teklifim şudur ki gereksizler hiç bir zaman en son yazılan konular bölümünde çıkmasın.

Yönetime saygılarımı sunarım...

@Ozan @Nextman @EroL @papakudioflu
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, mehsevim, Bahadir_fb ve 4 diğerleri


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Değerlendirilir kardeşim. :oke: mantıklı kanımca @Ozan da fikrini belirtsin bakarız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
yeni cevaplarda görünmesede olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve Dede
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
Katılıyorum. gereken yapılmalı.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Değerlendirilir kardeşim. :oke: mantıklı kanımca @Ozan da fikrini belirtsin bakarız.
Sağol abi. İnanın forum için en iyisi olacaktır. Gereksizler bölümünde takılanlar direk oraya girer istediğini yapar. İlgilenmeyen yüz binler var bence. Görmese de sıkıntı olmayacak yüz binler...
 
  • Beğen
Tepkiler: ŞenolTÜRK, Mesut Aktaş ve Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sağol abi. İnanın forum için en iyisi olacaktır. Gereksizler bölümünde takılanlar direk oraya girer istediğini yapar. İlgilenmeyen yüz binler var bence. Görmese de sıkıntı olmayacak yüz binler...
Tabiki gerekli değerlendirme yapılır en uygun olan karar vermeye çalışırız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Hatta üyelere de sorabilir, anket yapabiliriz. Bence bana bu konu da hak veren üye çoktur.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Bencede gereksiz konuları gormesekte olur. Saçma başlıklar ve gereksızlıgın dibini görmüş konular...
Görmek isteyenlerın ilgili bölümü ziyaret etmesi daha mantıklı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
Öyle değil de son mesajlar kısmında görüntülenecek olan üst başlıkları her kullanıcı kendisi seçsin. İstediği zaman düzenleme yapabilsin. Ayarlar kısmından başlıkların yanına tik atsın istemediklerinde tiki kaldırsın. Bana bu daha mantıklı geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Bencede gereksiz konuları gormesekte olur. Saçma başlıklar ve gereksızlıgın dibini görmüş konular...
Görmek isteyenlerın ilgili bölümü ziyaret etmesi daha mantıklı :)
Kanki özellikle senin ve anılbaran'ın konularını takip ediyorum. Gereksizler kadar hit almıyorlar gerçi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Kanki özellikle senin ve anılbaran'ın konularını takip ediyorum. Gereksizler kadar hit almıyorlar gerçi :)

Almaz tabi o kadar yorum yapiyorlar ki millet ne yazıyorlar diye merak edip gırıyor.
Yeni mesajlarda üste çıkmasa hıt alacağı filan yok :)

Bizim konularda millet tşk yazıp ceza almaktan çekindiği için yorum almadığından gün yüzüne çıkamıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Baydırman

Baydırman

Moderator
gereksizlerde sıkça takılıyorum ama @Dede haklı...
 
Ozan

Ozan

Admin
Mutabık, ana sayfadaki İstatistik Bloğunda Konu Dışı ve Normal Teknoloji Son Cevapları ayrıldı ikisi farklı sekmelerde. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Tapatalk kullanıyorum ben genel de. Pc den girmiyorum desem yeridir.
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Etiketlenmeyen Admin olarak kendimi dışlanmış hissediyorum, herkes var ben yokum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, hikmet366, Nextman ve 1 kişi daha
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, Nextman ve Reşwan

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
minoo
Cevap
66
Görüntüleme
21K
sefaseff
EroL
Cevap
10
Görüntüleme
273
Haydar


Üst Alt