KayraBey
Üye
Gereksizler bölümü
Son zamanlar da çok can sıkmaya başladı. Tamam adı üzerinde gereksizler ama saçmalamalar ve aptallıklar bölümüne döndü resmen. Yahu burası teknoloji forumu ama son konulara bakayım diyorum hep gereksiz saçma konular. İçinde 1-2 mesaj ya var ya yok. Aradan cımbızla teknolojik haber seçmeye çalışıyorum resmen. Burada faydalı olmak için binlerce konu açan ve hala açmaya devam eden yardımsever arkadaşların emekleri bu APTAL konular yüzünden forumda kaybolup gidiyor.
Teklifim şudur ki gereksizler hiç bir zaman en son yazılan konular bölümünde çıkmasın.
Yönetime saygılarımı sunarım...
@Ozan @Nextman @EroL @papakudioflu
Teklifim şudur ki gereksizler hiç bir zaman en son yazılan konular bölümünde çıkmasın.
Yönetime saygılarımı sunarım...
@Ozan @Nextman @EroL @papakudioflu
mantıklı kanımca 



