Abi mesajımı silmişsin, ama olmadı şimdi bu.Yoğun talep dolayısıyla kapalıyız![]()
![]()

papa olsa alırdı aklını vallah
MaxiCep'in smileyı sonuçta, suçum yok.

yaşlılık nasıl bir duygu ?
Hep gençleri kıskanmalar falanYaşlandırayım seni daha iyi anlarsın![]()
Daha anasınıfında sınıf arkadaşımın kafasına sandalye geçirdiğimi hatırlıyorum şu an lisedeyim. Yaşlılık zor.

genç ihtiyar olmak nasıl bir duygu efendim?Hızlıyız genç ihtiyar olsakta
genç ihtiyar çok enterasan yerlere gidergenç ihtiyar olmak nasıl bir duygu efendim?

