General Mobile Video Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
General Mobile Video Sorunu
Merhaba Arkadaşlar Ben General Mobile Aldım Alalı Yaklaşık 35 Gün Oluyor Sorunum Şu: İnternete Bağlandığımda İstediğim Sitelere Girebiliyorum Ama Girdiğim Siteden Video İzlenmiyor Desteklenmeyen Script Diyor Ve Altında Sarı Bir Çarpı (X) İşareti Var Ben Telefona Adobe Flash Player'de Yükledim O da Fayda Etmedi.

Bu Videoları Nasıl Çalıştırabilirim Yardımcı Olabilirmisiniz ?



Şimdiden Teşekkürler...


----------Eklendi @ 02:12:48 ---------- Yazıldı @ 02:07:12 ----------

Kimse Yokmu Yadım Etcek


(Konu Güncellllll)
 
Telefonunuzun işletim sistemi nedir ?
 

kutagdu

Üye
websitesinde teknik servis bölümü var, oraya yazsana hemen.

linki bu. hemen yardımcı oluyolar.

----------Eklendi @ 10:34:36 ---------- Yazıldı @ 10:31:13 ----------

ayrıca iletişim bölümünden de ulaşabiliyosun

şimdi gördüm, facebook sayfalarında da teknik destek bölümü var. oraya da yazarsan hemen cevaplarlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...