Öneri general mobıle elite android 4.4.2 gelcek mi?

fatihss

Üye
    Konu Sahibi
general mobıle elite android 4.4.2 gelcek mi?
general mobıle elite android 4.4.2 gelcekmi arkadaşlar daha yeni aldımm
 

UpOneTR

Üye
bir aya gelir

hayırlı olsun bu arada
 

fatihss

Üye
    Konu Sahibi
saoll inşş gelirr
 
birde general mobile discovery e gelsefatih hayırlı olsun
 
Hayırlı olsn şarj süresi nasıl
 

osicik

Üye
4.4.2 olur mu kardeş 4.4.3 te gelir 5 te gelir....
 
Tepkiler: muhammedayvaz
Yeni çıkmış bir telefon 5.0 güncellemesine kadar çıkar
 
bizim discovery 4.4.2 hala açıklanmadı nisanda diyolardı hala gelmedi
 

fatihss

Üye
    Konu Sahibi
Müzik çalar yok benim elitede .s
 
inşallah bizede gelir güya nisanda diye açıklanmıştı gölcü tarafından
 

yakupb03

Üye
Kamera nasıl biraz bahset telefondan artıları var mı yada eksileri? :-D
 
Cabuk gelsinki bizde alalim sonra :-) elite almadan d1 e vermezler
 

mafian

Üye
Kameradan bahsedermisin nasıl yani 16mp demişler ama yani lens önemli s4ten iyi mi mesela?ayrica bende htc one var modern combat oynanıyor yuklenmiyor denediğiniz oyun varmı bu tarz ?
 

0343434

Üye
Telefon hakkında ilk öngörülerinizi ayrıca küçük de bir inceleme yaparsanız aslında forum olarak çok memnun oluruz.Dört gözle bekliyor olucam inceleme yaparsanız
 

fatihss

Üye
    Konu Sahibi
Çok hızlı tlfn kemarasida çok iyi çekiyor ama muzik calar yok oyunda çok güzel