gmmagduru
Üye
General Mobile DST Q100 telefon şifresi
Offf, bu telefonu aldıgımdan beri sorun cıkarıyor; hic tavsiye etmem ama bir yıl kullanmak zorunlu oldugu icin bana, bir yıl idare edicem artık. 
Her nwyase, bu telefonun fabrika ayarlarına geri dönmek istiyorum; o zaman AUTORUN.INF VİRÜSÜ gider belki, ama telefon sifre istiyor!!! Ve ben sifre bilmiorum, her telefonda sifrenin aynı olacagını düsüerek dizlerden yardm istidim; nb'olur uyardımcı olun!!!!! Nedir bu telefonun sişfresi???

Her nwyase, bu telefonun fabrika ayarlarına geri dönmek istiyorum; o zaman AUTORUN.INF VİRÜSÜ gider belki, ama telefon sifre istiyor!!! Ve ben sifre bilmiorum, her telefonda sifrenin aynı olacagını düsüerek dizlerden yardm istidim; nb'olur uyardımcı olun!!!!! Nedir bu telefonun sişfresi???


