General Mobile Discovery yeniden başlama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Black

Black

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery yeniden başlama sorunu
Merhaba, General Mobile Discovery 4gb modeli telefonum var ve 36mb lık güncellemeyi kurunca telefonum sürekli olarak yeniden başlıyor bunun nedeni nedir ve çözümü nedir güncellemeden önce hiçbir sorunu yoktu.
 


kobejames

kobejames

Üye
Bende de aynı sorun vardı telpa garatili diye gönderdim hatalı imei arızasıyla geri gönderdiler rootlayıp düzelttim. 3 4gündür kapanma sorunu yok sadece müzik çalarında sorun var şimdilik. Sende servise gönder ister
 
ölümüne

ölümüne

Üye
V6000 orijinal romunu yükleyin güncelleme paketlerini de sırayla yükleyin büyük ihtimalle düzelecektir sorun
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Black

Black

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm şuan için sorun yok ilginize teşekkür ederim.
 
kobejames

kobejames

Üye
Ya ben her şeyi yaptım servise gönderdim format attım fabrika ayarlarına döndürdüm ama yine bişey değişmedi. Kesin bi çözümü yok mu bu kapanma sorununun? Kırıcam en sonunda telefonu.
 


Üst Alt