General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

calypso16

calypso16

Üye
Tor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


calypso16

calypso16

Üye
Play de yaz
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Hiçbir uygulama olmadan, root gerekmeden bir yol var. Sadece wifi ile bağlanıldığı zaman oluyor.
 
sumer35

sumer35

Üye
Setdns ile wifi yada 3g de dns degistirip giriyo
 
calypso16

calypso16

Üye
Ben play.google'dan orbot ve tor browseri kurdum bunlardan hariç hiçbirşey yapmadım YouTube aciliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
calypso16

calypso16

Üye
Tabi o ayrı...ama şu an en kolay yolu bence bu
 
calypso16

calypso16

Üye
Son günlerde telefonum wifiye bağlı iken sık sık kopuyor anlamadım gitti çekiş full
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Başka bir Discovery ile falan dene modemindede sıkıntı olabilir..
 
calypso16

calypso16

Üye
Olabilir evet sagolquattro 4 diye bir model çıkmış yeni
 
calypso16

calypso16

Üye
Evet öyle gözüküyor
 
calypso16

calypso16

Üye
Yüksek kapasiteli bir pil çıkarsalarda alıp kullansak
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye


gm tarafından yayınlanan hata formu kullanıcılar doldursun lütfen
 

wadddd

Üye
Arkadaşlar discovery nin otk özelliği varmı
 
calypso16

calypso16

Üye
Yok
 


Üst Alt