Tor
NokiaBeLLe Üye Dede' Alıntı: Root ve hiçbir uygulama olmadan Youtube'a girebilen var mı? Genişletmek için tıkla ... hotspot olmadan girmiyor
Dede' Alıntı: Root ve hiçbir uygulama olmadan Youtube'a girebilen var mı? Genişletmek için tıkla ... hotspot olmadan girmiyor
KayraBey Üye Hiçbir uygulama olmadan, root gerekmeden bir yol var. Sadece wifi ile bağlanıldığı zaman oluyor.
calypso16 Üye Ben play.google'dan orbot ve tor browseri kurdum bunlardan hariç hiçbirşey yapmadım YouTube aciliyor
KayraBey Üye calypso16' Alıntı: Ben play.google'dan orbot ve tor browseri kurdum bunlardan hariç hiçbirşey yapmadım YouTube aciliyor Genişletmek için tıkla ... Youtube uygulaması ile girmek için...
calypso16' Alıntı: Ben play.google'dan orbot ve tor browseri kurdum bunlardan hariç hiçbirşey yapmadım YouTube aciliyor Genişletmek için tıkla ... Youtube uygulaması ile girmek için...
Xurmirac Üye calypso16' Alıntı: Son günlerde telefonum wifiye bağlı iken sık sık kopuyor anlamadım gitti çekiş fu ll Genişletmek için tıkla ... ROM attıysan ondan dolayı olabilir..
calypso16' Alıntı: Son günlerde telefonum wifiye bağlı iken sık sık kopuyor anlamadım gitti çekiş fu ll Genişletmek için tıkla ... ROM attıysan ondan dolayı olabilir..
calypso16 Üye OnurAYDN' Alıntı: ROM attıysan ondan dolayı olabilir.. Genişletmek için tıkla ... Yok hiç atmadım root yok 1 ay önce whoopsa geçtim bundan sonra oldu
OnurAYDN' Alıntı: ROM attıysan ondan dolayı olabilir.. Genişletmek için tıkla ... Yok hiç atmadım root yok 1 ay önce whoopsa geçtim bundan sonra oldu
smh60 Üye calypso16' Alıntı: Olabilir evet sagolquattro 4 diye bir model çıkmış yeni Genişletmek için tıkla ... O model çöp
calypso16' Alıntı: Olabilir evet sagolquattro 4 diye bir model çıkmış yeni Genişletmek için tıkla ... O model çöp
NokiaBeLLe Üye Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız gm tarafından yayınlanan hata formu kullanıcılar doldursun lütfen
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız gm tarafından yayınlanan hata formu kullanıcılar doldursun lütfen