General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

caglar b

caglar b

Üye
Orjinal kilit ekranını kullanıyor ve yinede açılmıyorsa tuhaf bir sorun
 


Ramatata

Ramatata

Üye
Bendede aynı problem var açılmıyor fener o kadar denedim olmuyor
 

wadddd

Üye
TV kontrol edebilirmiyiz discoveryle
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Arkadaşlar discoveryde verimli çalışması için kaç mb ram boş kalması lazım ?
 
caglar b

caglar b

Üye
Yeni bir güncelleme gelmiş
 
Ramatata

Ramatata

Üye
19mb bildirim ışığı ile alakalı güncelleme
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Yaptıkları gereksiz bildirim ışığını farkedip insan gibi bir şey yaptılar galiba
 
caglar b

caglar b

Üye
Hatayı farketmeleride birşeydir :)
 
loneely42

loneely42

Üye
tşkler bende indiriyorum hemen...
 
Ramatata

Ramatata

Üye
Sonuçta kullanıcınin şikayetinî dikkate alıyor adamlar
 
caglar b

caglar b

Üye
O degilde yine unroot yapmam gerekecek, buna bir çözüm bulsam harika olacak :D
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Sim rehberindeki numaralarımı siliyor cihaz yaşayan oldu mu bilmem ama bir bakıyorum simde kayıtlı numaranın ismi çıkmıyor rehberi kontrol ediyorum sim rehberi boş görünüyo sime numaraları kopyaladım iki gün sonra yine aynı rehber uygulaması sıkıntılı biraz
 
loneely42

loneely42

Üye
bildirin ışığı gene yanıp sönmüyor... sonuç hüsran
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
böyle bildirim ışıgımı olur benim bildigim yanip sonmrsi gerekiyorki dikkat çeksin simdi masanin ustunde yaniyo 1 saat sonra farkediyorum bide surede yok bugun yak 10 gun ellemessen yanmaya devam eder sacmalanmış yeni guncellemede
android 4.4
duzgun bir bildirim isigi
yeni bir telefon başlangic efekti
telefonda bazen menu gecisler ufak takilmalar oluyor buda launcher ile duzelir kaliteli bir launcher
4 gb dahili bellek az 300 mb artirilsa telefon cok daha stabil olacak
bu rehber bana o kadar sacma geliyoki anlatamam ustelik rehber ayarlarinda görütülecek kisiler yaziyor duzeltilmeli bence komple silinip tam ozellikli facebook twitter ve diger sohbet programlariyla tam entegreli bir rehber şart
yeni saat widgetleri
yeni duvar kagıtları
otomatik parlaklık çok hassas anı degişim yapıyor düzeltilmeli
ayarlar super oldu asla oynanmamalı böyle bırakılmalı yanlız internet paylaşımına iki yerden erişiliyor biri kaldırılmalı
yeni temalar eklenmeli
notlar uygulaması çok saçma daha iyi ve notları hotmail ile entegreli olan bir sistem kullanılmalı ve not widget çok aşırı kötü duruyor iyileştirilmeli gorunumu degistirilmeli
dosyalarım çok iyi oynanmamalı
kamera ile oynanmamalı ama çektigimiz fotograflara daha çok zoom yapmaya izin vermeli
galeri çok iyi ellenmemeli
alarm kısmında ingilizce kelimeler var özellikle alarm kurunca saatın altında widget ingilizce kelimeler görülüyor
cihazdaki google play ve diger google uygulamaları guncellenmeli
sms geldiginde ekranin isigi yanmalı
cift tiklama ile uyandirma gelmeli
guc korumasi geliştirilmeliben bir kullanıcı olarak eksikleri yazdim madem furma forumlari inceleyip sikayetlere gore guncelleme veriuorsa istekleri gormus olur
 
  • Beğen
Tepkiler: calypso16

black.37

Üye
telefona real racing 3 yükledim biraz kasma var neden böyle? youtube da real racing 3ün bu telefondaki videosunu izledim hiç kasma yoktu çok akıcıydı hatta cpu güç tasarrufuda kapalı normal güç tasarrufuda kapalı
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
telefona real racing 3 yükledim biraz kasma var neden böyle? youtube da real racing 3ün bu telefondaki videosunu izledim hiç kasma yoktu çok akıcıydı hatta cpu güç tasarrufuda kapalı normal güç tasarrufuda kapalı
Kardeşim bende hiç kasma yok ama sende neden öyle ?
 


Üst Alt