General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
Bildirim ışığı sanki olması gerektiği gibi değil.
 


ölümüne

ölümüne

Üye
Bildirim ışığı saçma sapan bir şey. Ne timeout ayarı var ne de yanıp sönüyor. Sürekli yanıyor anca şarj israfı. Lg lede kaldık yine. Ayarlara da doğru dürüst bakmamışlar bile. İnternet paylaşımına iki yerden giriliyor gereksizce. Google play dün her şeyi sıfırlamama rağmen arka plan verisi kapalı deyip durdu inatla açılmadı, on kez falan kapatıp açınca düzeldi. Müzik çaları güncellemeden sonra hiç açmadım. Kendiliğinden müzik çalışmayı durdurdu hatası verdi. Ocakta sunulacağı söylenip marta sarkan güncellemenin maşallahı var. Bir de test etmeseler neler olurdu diyor insan. İyileştirme güncellemesi bile dandikken kitkat hikaye.
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
discovery simdiye kadar guncelleme almadı cihazda eksik olan olmasi gereken düzeltmeleri aldı nisandaki güncellemede böyle olursa hayal kırıklıgı olacak
 

serhatakinnn

Üye
arkadaslar dun son guncellemeleri yukledim telefona ve sarjimin artik hizli gittigini gordum.sizede oldu mu bu durum? ve olduysa son guncellemeleri kaldirma diye bi olasilik var mi?
 
n000k

n000k

Üye
arkadaslar dun son guncellemeleri yukledim telefona ve sarjimin artik hizli gittigini gordum.sizede oldu mu bu durum? ve olduysa son guncellemeleri kaldirma diye bi olasilik var mi?
benim şarj da tam tersi şarj performansı arttı. gayette mumnunum şuan.tuşlar yanik kaldigi halde bildirimlerde uzun süre. çok şarj yediğini görmedim..
 
ölümüne

ölümüne

Üye
benim şarj da tam tersi şarj performansı arttı. gayette mumnunum şuan.tuşlar yanik kaldigi halde bildirimlerde uzun süre. çok şarj yediğini görmedim..
Bende de aynı durum var geceden sabaha şarj büyük miktarda düşmüş olurdu bildirim ışığı sabaha kadar açık kalmış ona rağmen şarj yüzdesi eskisinden az düşmüş ilginç bir durum
 
n000k

n000k

Üye
Bende de aynı durum var geceden sabaha şarj büyük miktarda düşmüş olurdu bildirim ışığı sabaha kadar açık kalmış ona rağmen şarj yüzdesi eskisinden az düşmüş ilginç bir durum
valla pil performansı çok iyi geldi bana ama dediğimiz gibi bu kadar bekledik ne geldi ama şunu da söylemekte fayda var Nokia daha çok bekletipde birşey vermediği zamanlarda oldu.o yüzden buna şükür diyorum :)
 
ölümüne

ölümüne

Üye
valla pil performansı çok iyi geldi bana ama dediğimiz gibi bu kadar bekledik ne geldi ama şunu da söylemekte fayda var Nokia daha çok bekletipde birşey vermediği zamanlarda oldu.o yüzden buna şükür diyorum :)
Gravity modun bildirimi de zaman ayarlı değil ama yanıp sönüyor en azından öyle olabilirdi yeni tema dediği gionee e3te zaten varolan bir temaydı diye hatırlıyorum ayarlar kısmında da bir iki oynayıp bir şey yapmadan güncelleme diye itelediler resmen bir tek şarj bu şekilde devam ederse tek artı o olur
 

serhatakinnn

Üye
bildirim ışığını kapattım biraz düzeldi,cok şükür
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
arkadaşlar aramızdan biri android genele General Mobile Discovery hataları ve eksikleri diye konu açsa kullanıcılarda yani bizler görduklerimizi madde madde konuda yazsak nisanda 4.4.2 geliyor bu güncelleme ile tum eksikler tamamlansa çok iyi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Bizi kim dikkate alacak?
 
calypso16

calypso16

Üye
Kablosuz ekran ne oluyor?
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Ben güncelleme yaparken hata alıyorum arkadaslar daha önce gmstore ve el fenerini silmiştim daha sonra rootu kaldırdim şimdi telefona güncelleme geldi ve güncelleyemiyorum yardimci olun lütfen
 
calypso16

calypso16

Üye
Kablosuz ekran özelliğini laptopta kullanabilir miyiz?
 
COJR3

COJR3

Üye
Güncelleme 'Error' uyarısı dahilinde kurulmuyor bende malesef.
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Hocam yok mu bunun bi çözümü
 

wadddd

Üye
Arkadaşlar discoveri ile televizyonu kontrol edebilirmiyiz
 
calypso16

calypso16

Üye
Fener benim telefonda ses kısma tuşuna uzun basılınca çalışmıyor.
 


Üst Alt