General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Yarın akşam olsun işten eve gelelim bakalım ne olmuş ne bitmiş :)
 


SHS

SHS

Üye


Güncelleme geldi
 
caglar b

caglar b

Üye
Telefonum rootlu ve cwm yüklü, güncellemeyi yaparsam önceki güncellmelerde oldugu gibi sorun çıkarmı?
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
yetersiz buldum
 
SHS

SHS

Üye
Cwm yüklü olduğundan evet
 
caglar b

caglar b

Üye
Umudumuz kitkat :D
 
basri111

basri111

Üye
Ben güncelleme yaparken hep hata veriyor simgenin üzerinde kırmızı ünlem çıkıyor ne yaptıysam olmuyo her güncellemede aynı sorun güncelleme dosyasını atarmısınız birde öyle deneyim.
 

black.37

Üye
aynen banada dosyası lazım
 
calypso16

calypso16

Üye
Benim telefonda guncellemeden sonra 2 tane ayarlar kısayolu oldu,eskisi duruyor birde yeni olan var !
 

black.37

Üye
hızlımı eskisine göre ben güncelleme yapamadığım için bilmiom
 
calypso16

calypso16

Üye
Aynı gibi geldi bana yeni tema güzel.
 
calypso16

calypso16

Üye
Ekrana çift tıklama da olsaydı iyidi
 

serhat71_71

Üye
Ben telefona real football 2012 yükledim oyunu 5 dakika oynuyordum sonra oyundan atıyo acaba bunun bir çözümü varmı
 
calypso16

calypso16

Üye
Dream league oyununu öneririm
 

serhat71_71

Üye
güncellemeyle telefonun performansında iyileşme oldumu
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Güncellemede pek fark göremedim bugün çarşıda telefoncuda soketi değiştirtdim 30 tl ye adam soketi kırmışsın nazik kullan dedi bilgisayar görmüyodu onuda hallediverdi :)
 

serhat71_71

Üye
Az önce bende güncelledim
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Güncelleme berbat, 6375 Xperia rom en iyisi
 
caglar b

caglar b

Üye
Güncellemenin tek begendigim kısmı yeni temasıyla gelen ikonları oldu. Bu aradatelefon sanki daha yavaş açılıyo gibi geldi
 


Üst Alt