General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



heathrow

heathrow

Üye
Arkadaşlar telefonu cift hat ile kullanınca daha fazla şarj tuketiyor mu? Şu anda tek hat ile kullanıyorum, şarjı iyi dayanıyor. Ikinci bir hat takarsam şarjı daha az mı gider?
 
smh60

smh60

Üye
Arkadaşlar telefonu cift hat ile kullanınca daha fazla şarj tuketiyor mu? Şu anda tek hat ile kullanıyorum, şarjı iyi dayanıyor. Ikinci bir hat takarsam şarjı daha az mı gider?
sanmıyorum pek etkisi olmaz :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
smh60

smh60

Üye
Eminim bende bazen 2 hat kullanıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
virus19

virus19

Üye
4.4.2 kesinleşmiş arkadaşlar nisan ayında güncelleme verilmeye başlancakmış tüm kullanan arkadaşlara hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: anilari35, n000k ve heathrow
heathrow

heathrow

Üye
4.4.2 kesinleşmiş arkadaşlar nisan ayında güncelleme verilmeye başlancakmış tüm kullanan arkadaşlara hayırlı olsun :)
Bilgilendirme icin tesekkurler.
Bildirim ışığı ozelligi gelecek mi?
Arayuz degisecek mi?
Yeni temalar gelecek mi?
:)
 
virus19

virus19

Üye
Bilgilendirme icin tesekkurler.
Bildirim ışığı ozelligi gelecek mi?
Arayuz degisecek mi?
Yeni temalar gelecek mi?
:)
O konular hakkında bilgim yok ama kitkattan önce bir güncelleme daha verilecekmiş sanırım o güncelleme ile rapor edilen çeşitli sorunlar giderilecek ve cihaz Kitkat sürümüne hazırlanacakmış. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: anilari35 ve n000k
COJR3

COJR3

Üye
Pil 2 saat önce fu ll dolu idi.çok hızlı gidiyor şarj

İlginç Bende durum tam tersi.. Ben iş telefonu olarak kullanıyorum (internet mail skype ve çağrılar) Çok rahat 50-60 saat çıkarıyor.. 2 3 günde bir şarj ediyorum. (cihaz root lu, tasarruf modları açık, ekran ışığı ortada, alttaki tüm gereksiz uygulamalar kapalı ve engelli, dahili bellek 1'den 2.5GB'ye çıkarılmış hali ile.)

Şuan 3 gün 21 saat oldu ve hala %20lerde
 
heathrow

heathrow

Üye
Birkaç gün önce sabah prizden çektim telefonu her zamanki gibi. Akşam 17.00 gibi kontrol ettim, ekran 4 saat açık kalmış, hala %30-40 şarjı vardı. Yoğun kullanımda bile iyi dayanıyor batarya.
 
anilari35

anilari35

Üye
İlginç Bende durum tam tersi.. Ben iş telefonu olarak kullanıyorum (internet mail skype ve çağrılar) Çok rahat 50-60 saat çıkarıyor.. 2 3 günde bir şarj ediyorum. (cihaz root lu, tasarruf modları açık, ekran ışığı ortada, alttaki tüm gereksiz uygulamalar kapalı ve engelli, dahili bellek 1'den 2.5GB'ye çıkarılmış hali ile.)

Şuan 3 gün 21 saat oldu ve hala %20lerde
hocam hiç kullanmamışsınız :) telefon görüşmeside çok yapmamışsınız.
ortalama kullanımda screen %25 civarı oluyor :)
 
COJR3

COJR3

Üye
hocam hiç kullanmamışsınız :) telefon görüşmeside çok yapmamışsınız.
ortalama kullanımda screen %25 civarı oluyor :)
Hocam neden öyle hesaplıyor bilmiyorum. Çok fazla konuşuyorum mail kutum açık,bazen oyunlar oynuyorum. Yinede tüketim listesi hep böyle görünüyor. Yazılımsal bir bug var sanırım bende. Tüm şarjı asfalt8 ile yesem % 4 5 tüketim görünüyor :)
 
calypso16

calypso16

Üye
İlginç Bende durum tam tersi.. Ben iş telefonu olarak kullanıyorum (internet mail skype ve çağrılar) Çok rahat 50-60 saat çıkarıyor.. 2 3 günde bir şarj ediyorum. (cihaz root lu, tasarruf modları açık, ekran ışığı ortada, alttaki tüm gereksiz uygulamalar kapalı ve engelli, dahili bellek 1'den 2.5GB'ye çıkarılmış hali ile.)

Şuan 3 gün 21 saat oldu ve hala %20lerde
İyimiş nasıl oldu bu yaptıklarınız hangi programları yüklediniz kısaca anlatsanız
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Arkadaşlar telefonu cift hat ile kullanınca daha fazla şarj tuketiyor mu? Şu anda tek hat ile kullanıyorum, şarjı iyi dayanıyor. Ikinci bir hat takarsam şarjı daha az mı gider?
Sürekli kullanımda fark ediyor hocam şarj belirgin şekilde daha hızlı gidiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
COJR3

COJR3

Üye
İyimiş nasıl oldu bu yaptıklarınız hangi programları yüklediniz kısaca anlatsanız
Root sonrası greenify, celan master, rom toolbox pro ve SD MAid aracılığı ile telefonu optimize ettim. Kendiliğinden açılan ve sürekli yer işgal eden youtube mail vs programları dondurdum veya tamamen sildim. altta açılacak şeylerin kontrolu bende. Tek simkart takılı tüm uygulamaların otomatik güncellemesi kapalı.. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Dahili belleği 1GB den 2.5GB ye arttırmamın bir etkisi oldumu bilmiyorum ama daha ferah olduğu kesin.
 
heathrow

heathrow

Üye
Yeni
Sürekli kullanımda fark ediyor hocam şarj belirgin şekilde daha hızlı gidiyor
Yeni hat aldım. İnşallah çok fark etmez.

Mesela whatsapp x hattı için tanımlı ya. Y hattını devreye sokarsan whatsapp sorun çıkarıyor mu?
 
calypso16

calypso16

Üye
Root bende yok ama greenify kullanıyorum işe yarıyor.rom toolbox pro da yüklü.Sd maid yuklemedim ama deneyeyim.
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Yeni
Yeni hat aldım. İnşallah çok fark etmez.

Mesela whatsapp x hattı için tanımlı ya. Y hattını devreye sokarsan whatsapp sorun çıkarıyor mu?
Yok hocam hangi hattın internetini hangi hattın gsmini kullanacağınızı seçtiğiniz için sorun olmuyor
 


Üst Alt