Takas General Mobile Discovery Ile Nokia 808

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery Ile Nokia 808
Garantili kutulu tertemiz iki aylik 4gblik discovery telefonumu ayni sekilde temiz kutulu garantili aksesuarli siyah nokia 808 ile takas yapmak istiyorum.ilgilenen arkadaslar mesajla ulasabilir.fotolar yuklenecek.
 

Halit O.

Emekli Yönetici
biraz aşağılarda benim ilan var orda 2. Sayfada auglia diye birisi satıyo 550 600 civarı bi bak istersen
 

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
Bakmistim yalniz siyahmiydi tam hatirlamiyorum.istanbulda misinizOnu gormustum tesekkurler
 

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
Evet bakmistim.cevap bekliyorm ondan.
 

Halit O.

Emekli Yönetici
ben almak için uygun bişey arıyodum n9da karar kıldım aldım symbianin yanına
 

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
N9 guzeldir.ben cok tel degistrdim.android de diacovery symbian da 808 i tek gecerim.kullanici deneyimi sonucu
 

Halit O.

Emekli Yönetici
bende n8 kullanıyorum
 

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
N8 de kasa sekli guzel
 

AndrOmer

Üye
GMD yu ne kadara satarsn ?
 

mhrylmz

Üye
    Konu Sahibi
Sadece takas düşünüyorum :')
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...