Telefon Tavsiyesi General Mobile Discovery II

    Konu Sahibi
Apple ayrı bir dünya hocam. Yani Android de kullandım az çok IOS da ama IOS hoşuma gidiyor. Kaliteli yani. Bu arada bütün videolarda General Mobile Discovery 2'den 2 Ghz bahsediliyor ve alışveriş sitelerinde de açıklama olarak yine 2 Ghz yazmışlar. Yani Türkiye'deki de 2 Ghz olur gibime geliyor.
 
Tepkiler: Murdoc Massaka

zaten öle olacak içindeki işlemci MediaTek' in Qualcomm a kafa tuttuğu dünyanın ilk gerçek 8 çekirdekli işlemcisi MT6592T ( Model kodunu tam hatırlamıyorum ) 2.0 GHs saat hızında çalışıyor işlemcisi güzel ama MediaTek yani sonuçta şu an Türkiye piyasasındaki Kore malı diye tabir ettiğimiz tüm cihazların işlemcisi MediaTek
 
    Konu Sahibi
Yani almaya değmez mi ? Bildiğim kadarıyla MediaTek kötü değildi.
 
    Konu Sahibi
Onun yerine HTC M7 gözüm kapalı alırım ancak yinede alınmaz değil şu an o özelliklere o fiyata Türkiye de ki sayılı telefonlardan
Aynen hocam şuan içimde bi heves var. Almak istiyorum açıkçası ama biraz şüphelendim. İşlemcisi sıkıntı olur mu acaba ?
 

ANIL

Admin
Discovery II 2GHz saat hızında çalışıyor. 1.6GHz olan Asus'un Zenfone 6 modeli arkadaşlar.
 
Tepkiler: Dede ve ghstr
Aynen hocam şuan içimde bi heves var. Almak istiyorum açıkçası ama biraz şüphelendim. İşlemcisi sıkıntı olur mu acaba ?


hevesle iş yapma pişman olursun ben bi ara heves yaptım Xperia U alacaktım teknosa'da görünce iğrendim sonrada bi daha hevesle iş yapmadım
 

Buğra

Admin
Discovery 2

MTK6592T model bir işlemci barındırıyor 2ghz hızında 8 çekirdek
2gb ram
Full HD ekranı var
 
Tepkiler: Dede ve ghstr
16 çekirdeklide olsa mediatek tercih etmem
 
Tepkiler: ghstr
    Konu Sahibi
Discovery II 2GHz saat hızında çalışıyor. 1.6GHz olan Asus'un Zenfone 6 modeli arkadaşlar.
Hocam sizce nasıl iyi mi ? Yani işlemcisine kötü yorum yapıyorlar. Sizin görüşünüz nedir hocam ?
 
Discovery de = yazıp mesaj atarsan telefon yeniden başlıyordu
 
Hocam sizce nasıl iyi mi ? Yani işlemcisine kötü yorum yapıyorlar. Sizin görüşünüz nedir hocam ?


bence islemci guzel ancak zaman icinde @kavr in dedigi gibi bir hata bulunursa o kotu olur ancak bunda oyle bi sorun cikacagini zannetmem MediaTek bu kadar iddali ise ince eliyip sık dokumustur

@kavr dostum o hata guncelleme ile kapatildi