ben öyle bir şey görmedim , akşam inşallah atarım mobildeyimHer yerde bu yazıyor. Biz kaynak alabilir miyiz aksine dair?![]()

Ac zaten ama böyle deyince atasım geldi bakayım cevap verecek miTwitterdem muzaffer gölcüye pm atın sorun biriniz ikiside ac'mi diyebenim hesabım yok
![]()

Soracak ne kadar sorun varsa hepsini sor. Bide GMDE ile GMDEL arasında tek fark rom ram mi olcak. Ve GMDEL 1Gb gpu'ya ayrılcak mı? Yani 3gb mi olcak GMDE 4 olduğu gibi.Ac zaten ama böyle deyince atasım geldi bakayım cevap verecek mi![]()
Evet sadece ram-rom farkı var diğerinide sorayım.Soracak ne kadar sorun varsa hepsini sor. Bide GMDE ile GMDEL arasında tek fark rom ram mi olcak. Ve GMDEL 1Gb gpu'ya ayrılcak mı? Yani 3gb mi olcak GMDE 4 olduğu gibi.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızbu videodan gordum arkadaslar 22.saniyeler..
