Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Kusura bakma ama yazdıklarını tam olarak anlayamadım.
İki cihazda da AC versiyonu var. Evet Lite deyince daha düşük şeyler bekliyorsunuz ama adamlar böyle isimlendirmeyi seçmiş. Farklı bir durum yok.
 


warsofwon

warsofwon

Üye
karmaşık oldu heralde , paron. General mobile Discovery Elit Ac ve Ac olmayan olarak cıkacak birisi Ac olacak.sadece elitden bahsediyorum
 
Invoke

Invoke

Üye
Tamam, ben de diyorum ki ikisi de AC.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon ve 0MG90
0MG90

0MG90

Üye
Hayır Elite de Elite Lite da Ac olarak çıkacak
 
warsofwon

warsofwon

Üye
kaynak alabilirmiyim. İkiside Ac fakat lite ,garip.
 
Invoke

Invoke

Üye
Her yerde bu yazıyor. Biz kaynak alabilir miyiz aksine dair? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon ve smh60
Uhops

Uhops

Üye
Twitterdem muzaffer gölcüye pm atın sorun biriniz ikiside ac'mi diye :D benim hesabım yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
0MG90

0MG90

Üye
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5 ve warsofwon
Uhops

Uhops

Üye
Ac zaten ama böyle deyince atasım geldi bakayım cevap verecek mi :D
Soracak ne kadar sorun varsa hepsini sor. Bide GMDE ile GMDEL arasında tek fark rom ram mi olcak. Ve GMDEL 1Gb gpu'ya ayrılcak mı? Yani 3gb mi olcak GMDE 4 olduğu gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
0MG90

0MG90

Üye
Soracak ne kadar sorun varsa hepsini sor. Bide GMDE ile GMDEL arasında tek fark rom ram mi olcak. Ve GMDEL 1Gb gpu'ya ayrılcak mı? Yani 3gb mi olcak GMDE 4 olduğu gibi.
Evet sadece ram-rom farkı var diğerinide sorayım.
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
warsofwon

warsofwon

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu videodan gordum arkadaslar 22.saniyeler..
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
geleck telefonum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Invoke

Invoke

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu videodan gordum arkadaslar 22.saniyeler..

Vatandaşın biri Elife E7'nin videosunu GMD Elite diye upload etmiş, zaten ingilizce olduğuna dikkat etmişsinizdir.

Video yazana göre LTE model ve diğer model var. LTE olmayan modellerden3GB Rami olan da 2GB Rami olan da MSM8974 ile çalışıyor AC ile değil. Ben bunu bir tek bu videoda gördüm.

Gsmarena vb diğer sitelerde Elife E7'nin iki modeli olduğunun ve tek farkın Ram/Rom farkı olduğunu görebilirsiniz. Aynı şekilde GMD Elite ve Elite Lite özelliklerini paylaşan sitelerde de -atomkarınca mıydı superkarınca mıydı, google'a yazın çıkar- Elife E7den farksız olduğunu görebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
warsofwon

warsofwon

Üye
kardes zaten gmd elit etiket değilmi . Ya ben zaten kesın bu cıkacak demıyorum elümde net kaynsk yok burdan gordum , hayırlıdıyla bi cıksaydıda :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Bakalım...
Zaten bu ay içinde görürüz.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
warsofwon

warsofwon

Üye
aynen :) qarapapaq sen hangı telefonu kullanıyorsun
 
Invoke

Invoke

Üye
Xperia Ray.
 
warsofwon

warsofwon

Üye
tamam :)
 
jailbroken

jailbroken

Üye
Xiaomi mi3 bu ya vay be sonunda geldi Turkiyeye
 


Üst Alt