IchigoKurosaki
Üye
Donanimina lafim yok iyi donanimi var ama bilir misin bilmem Motorola Atrix vardi bi aralar onunda donanimi iyiydi donemine gore. Markasina gore guncelleme geliyor yani demek istedigim. Tek isimle ciksa yine bu tarz on yargilar olacakti ama bir sure sonra degeri anlasilirdi bkz htc.Ben S3 kullaniyorum. Hatali 4.3 surumunden sonra "S3 4.3'u yemedi S4 alin onda iyi calisiyor" demelerini bekler oldumMesele guncelleme degil ki. Cihaz donanim olarak buna musait zaten. Boyle bir cihaz dunya pazarina tek isimle girse hem marka degeri hem guncelleme konusunda cok daha iyi olurdu. Adamlar hic uretmedigi bir cihaza kendi isimlerini veriyor.
Donanimina lafim yok iyi donanimi var ama bilir misin bilmem Motorola Atrix vardi bi aralar onunda donanimi iyiydi donemine gore. Markasina gore guncelleme geliyor yani demek istedigim. Tek isimle ciksa yine bu tarz on yargilar olacakti ama bir sure sonra degeri anlasilirdi bkz htc.Ben S3 kullaniyorum. Hatali 4.3 surumunden sonra "S3 4.3'u yemedi S4 alin onda iyi calisiyor" demelerini bekler oldum
4.4 yayinlanmadan nerden bulucaksin stock romu ?4.4 direkt gelmese rom kurarsın hem de stock rom kurarsın cillop gibi olur kafana takma , eski sürümlerde olsaydı sorun değil almasa da yüklemesen de olur diyecektim ancak 4.4 baya bir gelişme içeriyor
4.4 yayinlanmadan nerden bulucaksin stock romu ?
Stock rom = Telefon şirketlerinin bizzat dağıttıkları resmi romlardır.xda sağolsunxda sağolsun
2000 lira verip 600 tllik cihazdan daha kötü bi cihaz olunca böyle çekememezlikler oluyor haliyle takmayıngörende der gm discovery 4 tane güncelleme alarak 4.6'ya geçiş yaptı hala 4.2.1 kullanıyorsunuz
Bu cihaz iki katı pahalı olan bir cihazla karşılaştırılıp ve aynı özelliklere sahipse can acıtması normaldir2000 lira verip 600 tllik cihazdan daha kötü bi cihaz olunca böyle çekememezlikler oluyor haliyle takmayın
Bu cihaz iki katı pahalı olan bir cihazla karşılaştırılıp ve aynı özelliklere sahipse can acıtması normaldirbeklenen herkesin elinde patlayacağıydı ilk ciktiğinda yapilan yorumlari biliyoruz sakina almayin simdi ise ayni kisiler F/P konusunda en iyi cihaz diyor sorunu bu cihazlari kullananlar ile degil kendi celiskilerinizle cozebilirsiniz
Ben ne zaman aldığımı da çok iyi biliyorum samsung cihazlarının da sorunlarını çok iyi biliyorum merak etme bu yazdiklarindan zaten bu islerin zaman ile olmadigi acik net S3 de kullandim note 2 de kullandim ego demissin buna sadece gulerim ben pazarlamaci degilim piyasa degerleri ile firmalari karsilastirmiyorum olay samsung mu kaliteli gmd mi degil cihaz ozellikleri daha neyi savundugun farkinda degilsin once bunun farkina varmalisin ki bir yere varalim cihazi getirenler telpa turkiyede oturmus ve bilindik bir firma cihaza bu kadar guvenmeseler firmalarinin adini zedelememek icin getirmezler duymak istediklerini arastirma sadece objektif olarak arastirBu kadarına ego deniyor artık tamam güzel cihaz ama yuh yani. Belki siz övdüğünüz cihazın varlığından bile haberdar değilken ben forumlara bu cihazı tanıtmak için konular açıyordum. S4 le hatta S3 le karşılaştırmak çok saçma GMD yi. Belki özellik olarak çok iyi cihaz ama piyasa kapasitesi olarak Samsung'un cihazları ile karşılaştırılamaz. GMD yi Türkiye'ye getiren şahıslar bile sizin kadar savunmuyor cihazlarını yaptıklarını ve yapabileceklerini bildikleri için. Kraldan çok kralcı olmak tam anlamıyla bu. Kralcı olmadan önce biraz bilgi edinseniz en azından biri size bir şey sorduğunda geçiştirmek yerine cevap verip soyut desteğinizi somut destek haline getirebilirsiniz.
Ben ne zaman aldığımı da çok iyi biliyorum samsung cihazlarının da sorunlarını çok iyi biliyorum merak etme bu yazdiklarindan zaten bu islerin zaman ile olmadigi acik net S3 de kullandim note 2 de kullandim ego demissin buna sadece gulerim ben pazarlamaci degilim piyasa degerleri ile firmalari karsilastirmiyorum olay samsung mu kaliteli gmd mi degil cihaz ozellikleri daha neyi savundugun farkinda degilsin once bunun farkina varmalisin ki bir yere varalim cihazi getirenler telpa turkiyede oturmus ve bilindik bir firma cihaza bu kadar guvenmeseler firmalarinin adini zedelememek icin getirmezler duymak istediklerini arastirma sadece objektif olarak arastirbiliyorum aci ama gercek bu
Stock rom = Telefon şirketlerinin bizzat dağıttıkları resmi romlardır.
Custom rom = Farklı geliştiricilerin yaptığı resmi olmayan romlardır.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?