General Mobile Discovery Android 4.4 Güncellemesi

Mesele guncelleme degil ki. Cihaz donanim olarak buna musait zaten. Boyle bir cihaz dunya pazarina tek isimle girse hem marka degeri hem guncelleme konusunda cok daha iyi olurdu. Adamlar hic uretmedigi bir cihaza kendi isimlerini veriyor.
Donanimina lafim yok iyi donanimi var ama bilir misin bilmem Motorola Atrix vardi bi aralar onunda donanimi iyiydi donemine gore. Markasina gore guncelleme geliyor yani demek istedigim. Tek isimle ciksa yine bu tarz on yargilar olacakti ama bir sure sonra degeri anlasilirdi bkz htc.Ben S3 kullaniyorum. Hatali 4.3 surumunden sonra "S3 4.3'u yemedi S4 alin onda iyi calisiyor" demelerini bekler oldum
 

SuxQQ

Üye

Zaten öyle diyorlar hocam aslında
 
Önemli olan isim değil devamını getire bilmeleri şimdi farklı bir cihaz da getirecekler mesele güncelleme değil demişsin ama asıl konu güncelleme ilk yazılımında çok sorunlar vardı şimdi en aza indirdiler şuan alanların sorunları bildirim ışığı falan kayda değmeyen sorunlar en önemli konu satış sonrası destek telpa gibi bilindik bir kuruluş cihazın arkasında bu çok önemli
 

4un6si

Üye
4.4 direkt gelmese rom kurarsın hem de stock rom kurarsın cillop gibi olur kafana takma , eski sürümlerde olsaydı sorun değil almasa da yüklemesen de olur diyecektim ancak 4.4 baya bir gelişme içeriyor
 
4.4 direkt gelmese rom kurarsın hem de stock rom kurarsın cillop gibi olur kafana takma , eski sürümlerde olsaydı sorun değil almasa da yüklemesen de olur diyecektim ancak 4.4 baya bir gelişme içeriyor
4.4 yayinlanmadan nerden bulucaksin stock romu ?
 

4un6si

Üye
xda sağolsunxda sağolsun
 
2000 lira verip 600 tllik cihazdan daha kötü bi cihaz olunca böyle çekememezlikler oluyor haliyle takmayın
Bu cihaz iki katı pahalı olan bir cihazla karşılaştırılıp ve aynı özelliklere sahipse can acıtması normaldir beklenen herkesin elinde patlayacağıydı ilk ciktiğinda yapilan yorumlari biliyoruz sakina almayin simdi ise ayni kisiler F/P konusunda en iyi cihaz diyor sorunu bu cihazlari kullananlar ile degil kendi celiskilerinizle cozebilirsiniz
 
Tepkiler: Ccihat67

SuxQQ

Üye

Bu kadarına ego deniyor artık tamam güzel cihaz ama yuh yani. Belki siz övdüğünüz cihazın varlığından bile haberdar değilken ben forumlara bu cihazı tanıtmak için konular açıyordum. S4 le hatta S3 le karşılaştırmak çok saçma GMD yi. Belki özellik olarak çok iyi cihaz ama piyasa kapasitesi olarak Samsung'un cihazları ile karşılaştırılamaz. GMD yi Türkiye'ye getiren şahıslar bile sizin kadar savunmuyor cihazlarını yaptıklarını ve yapabileceklerini bildikleri için. Kraldan çok kralcı olmak tam anlamıyla bu. Kralcı olmadan önce biraz bilgi edinseniz en azından biri size bir şey sorduğunda geçiştirmek yerine cevap verip soyut desteğinizi somut destek haline getirebilirsiniz.
 
Tepkiler: yakupb03, TheMadness, Narutodth ve 1 kişi daha
Ben ne zaman aldığımı da çok iyi biliyorum samsung cihazlarının da sorunlarını çok iyi biliyorum merak etme bu yazdiklarindan zaten bu islerin zaman ile olmadigi acik net S3 de kullandim note 2 de kullandim ego demissin buna sadece gulerim ben pazarlamaci degilim piyasa degerleri ile firmalari karsilastirmiyorum olay samsung mu kaliteli gmd mi degil cihaz ozellikleri daha neyi savundugun farkinda degilsin once bunun farkina varmalisin ki bir yere varalim cihazi getirenler telpa turkiyede oturmus ve bilindik bir firma cihaza bu kadar guvenmeseler firmalarinin adini zedelememek icin getirmezler duymak istediklerini arastirma sadece objektif olarak arastir biliyorum aci ama gercek bu
 
Tepkiler: Buğra

SuxQQ

Üye

Cihazı ülkeye getiren Telpa'dan sonrasına konuşmanın anlamı yok. Kolay gelsin.
 
Tepkiler: TheMadness

4un6si

Üye
Stock rom = Telefon şirketlerinin bizzat dağıttıkları resmi romlardır.

Custom rom = Farklı geliştiricilerin yaptığı resmi olmayan romlardır.

stock android demek istemiştim , google play edition veya nexus hesabı

edit :rom yazdığımın yeni farkına vardım , yanlış yazmışım orada
 
Tepkiler: Narutodth

Buğra

Admin
Arkadaşlar tartışma çıkmasın lütfen!
Konu burada kapansın yoksa sonu iyi görünmüyor.
 
Tepkiler: bnurullah

Buğra

Admin
Bende kendi yorumumu yazayım
GMD bildiğiniz gibi F/P ürünü Türkiye'de o yüzden bir çok kişinin elinde mevcut ve hızla satılmaya devam ediyor.
S3 ile karşılaştırılıyor aralarında çok fazla fark yok elbette s3 işlemci olarak az bir farkla daha önde görünüyor kağıt üzerinde.
Ama bu demek değildir ki 2 katı para verip s3 almak
 
Tepkiler: bnurullah

Buğra

Admin
Konu uzadı arkadaşlar eğer tartışma bitmezse konuyu kilitleyeceğim.
 
konunun adı gm discovery 4.4 karşılaştırması içeriği galaxy s3 ve gmd karşılaştırması çok güzel çevirdiniz konuyu helal olsun
 
Tepkiler: Buğra