enesrsln
Üye
General Mobile Discovery 3 yıl idare eder mi ?
Arkadaşlar benim 600-700 TL bütçem var. Beni 3 yıl idare edecek bir telefon arıyorum. General Mobile Discovery düşünüyorum. Önerilerinizi almak istiyorum. Telefonda oyuna çok önem veririm. Eski telefonum Galaxy Ace S5830İ bana neler çektirdi bilemezsiniz.(Bir Temple Run oynayamadım gitti
) Daha sonra internette gezmek var. Müziği çok fazla dinlemem. Telefonun kasma donma yapmaması da önemli. General Mobile Discovery bana uygun mu ? Beni 3 yıl idare eder mi ? Başka telefon önerileriniz var mı ?
) Daha sonra internette gezmek var. Müziği çok fazla dinlemem. Telefonun kasma donma yapmaması da önemli. General Mobile Discovery bana uygun mu ? Beni 3 yıl idare eder mi ? Başka telefon önerileriniz var mı ?

asıl soruya gelince ilk önce şunu aklına bir sok derim bir akıllı telefonu bence 3 yıldan sonra kullanamazsın haa götürür mü dersen kullanmana bağlı bence götürür bence hiç düşünmeden al