Gençlik nasılsınız??? :))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Gençlik nasılsınız??? :))
Abilerim ve kardeşlerim unuttunuz mu beni Nasılsınız???
 
Tepkiler: hikmet366

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Evet furkan.. İskender sana feda

- - - Eklendi - - -

Ne düşünüyorsunuz la açık açık yazın
 

ANIL

Admin
Merhaba Fatih, iyiyiz sağol sen nasılsın?
 

CABBAR

Üye
Fatihim nasılsın ya
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Anıl'ım ben de iyiyim arada geliyorum yazmadan çıkıyorum konularım var onlara bakıyorum işler nasıl
 
Tepkiler: ANIL

CABBAR

Üye
Nickini gören modluk
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Vay canımın içi abim iyiyim dersler filan yoğun uğraşıyorum işte bugün sevgilimle barıştım çok mutluyum hemen atladim buraya çok özlemişim seni de abim ya var ya vatron abim ömer filan

- - - Eklendi - - -

Nickini gören modluk

sitede farklı nickler görüyorum bayagi kişi gelmiş
 

CABBAR

Üye
Vay canımın içi abim iyiyim dersler filan yoğun uğraşıyorum işte bugün sevgilimle barıştım çok mutluyum hemen atladim buraya çok özlemişim seni de abim ya var ya vatron abim ömer filan

sana whatsapp'tan çok defa mesaj atmaya yeltendim sonra vazgeçtim hep ders çalışıyorsun diye Fatihim. Vatron Murat abim forumdan uzaklaştı kendi isteğiyle sanırım öyle hatırlıyorum. Muhammed aramış 2 gün önce duymadım telefonu yarım saat kadar sonra Aradım ulaşamadım. Bende buralara çok gelmemeye başladım. Sen, muhammed, enes, mert, metin, gökçen abim falan hepsinin sohbeti özleniyor be bi de şu garip Nickli furkan'ın Tabi

- - - Eklendi - - -

Ayrıca sevgilin olduğunu bilmiyordum barıştığına sevindim
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Furkan ı çok seviyorum ya nicke bak Haha hiç deme abim ne kadar özledim hepsini abiler de benim için çok özel halbuki.. Abim whatsapp da ben cevap veriyorum girince sen yaz yeter ki sen çok değerlisin benim için
 

doctorrr

Üye
Kaç aydır gelmiyon, uğramıyon sonra gelip virvirvir virvirvir konuşuyon. Allaağın pisi bea
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Uzun süredir vardı abim teşekkür ederim yanlış anlamadan bozulmustu aramızda düzeldi neyse
 

CABBAR

Üye
Furkan ı çok seviyorum ya nicke bak Haha hiç deme abim ne kadar özledim hepsini abiler de benim için çok özel halbuki.. Abim whatsapp da ben cevap veriyorum girince sen yaz yeter ki sen çok değerlisin benim için

Fatihim bunu söylediğin iyi oldu ben arada hal hatır sormak için seni rahatsız ederim. Muhammed aradı mı hiç Fatih can ?

- - - Eklendi - - -


Tersi düzü Mert naber?
 

Furkan ı çok seviyorum ya nicke bak Haha hiç deme abim ne kadar özledim hepsini abiler de benim için çok özel halbuki.. Abim whatsapp da ben cevap veriyorum girince sen yaz yeter ki sen çok değerlisin benim için

ne var nickimde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...