Gençler, Uyanın, Kalkın, Titreyin ....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kǔr Şâd

Üye
Gençler, Uyanın, Kalkın, Titreyin ....
İnsanlar çoğaldı, bununla beraber çeşitlilik arttı. Bakalım çevremize, birçok insan.
Hepsi farklı kişilikte, hepsinin başka hayat hikayeleri.
Kimisininki çok iyi, çok mutlu. Kimisininki sadece sıkıntı.
Yaşıyoruz ama, ne için yaşıyoruz. Hiç düşündünüzmü ?

Gençlerin artık çabasını anlamaz gibiyim, çokta yakından takip ediyorum bu konuyu. Nasılmı?
Yaşım : 18
Bakıyorum çevremdekilere, işleri güçleri yok, boş. Hayattan beklentisi yok ve günü gün etmeye çalısıyor.
Neden peki, sadece derdiniz Kavga, Ün, Kız, Para...
Neden yapıyorsun bunları? Hiç düşündünmü bu hayatın arka bahçesini.
Hiç aklına gelirmi üzdüklerin.
Benim geliyor biliyormusun, üzdüğüm her insan bende yara..
Neden genç, işin gücün neden boş. Neden sahiplenmiyorsun hiçbirşeye..
Serseri olup ne yapacaksın genç, peşinde koşan kızlaramı senin gösterişin..

Sahip çık genç, Vatanı'na sahip. İnandıklarına sahip çık, Geçmişine sahip çık..
Unutma genç, Gurur gerekli birşey.
Bırak Avrupa özentisi olmayı, bırak kızlara gösteriş yapmayı.
Sen efendilin ile örnek ol, serseriliğinle değil.

Kendinide düşün, içinde bulunduğun durumu. Kaldır kafanı bak bir çevrene..
Aç bir Haber izle, Ülke ne durumda gör..
Her bir yanında düşman, sen uyuyorsun.
Uyanın ulan, uyan.. Kalk..
İçinde bulunduğun durumdan uyan.
Utanılcak birşey değil bu, Sev, Sahip Çık. Unutma genç,
Bir Tane; Türkiye Cumhuriye'ti Var..
Sen Türk'sün oğlum. Kimse sevmez seni.
Herkes öldürmek ister, çünkü yaraları var, onlar unutmuyor geçmişini..
Sende unutma genç, sende unutma..
Senin dedelerinden korktukları gibi, sendende korkarlar..
Çekinme genç, senin bedenin bu uğurda öleceksede korkma..
Beden değil, Ruh'un Şad olsun..

Ne Mutlu Türk'üm Diyene..





 
  • Beğen
Tepkiler: One907, arslansem ve Tuba.Erva


haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Derdi dünya olanın dünya kadar derdi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otuz
Astrosman

Astrosman

Üye
:hmmm
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
aynen ben de senin gibi düşünüyorum kardeşim. insan ister inşaat işçisi, ister profesör, ister avukat, öğretmen, doktor, yazar vs. olsun üç şeyi mutlaka bilmeli: Dilini, Dinini, Tarihini... Millet, tarihini bilirse millet olur. Aksi hâlde sadece bir topluluktur...
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
saol kardeş ellerine sağlık
 
Astrosman

Astrosman

Üye
:usudum:
 
arslansem

arslansem

Üye
Güzel
 
eframislove

eframislove

Üye
narkozun etkisi gecince bakarız duruma :( eline saglık
 

Kǔr Şâd

Üye
Eyvallah sağolun arkadaşlar.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Eline Sağlık Kardeş Süper :)
 

Kǔr Şâd

Üye
Sağol dostum.
 

enkazcı

Üye
mesele VATANSA gerisi TEFERRUATTIR...
 

Otuz

Üye
eyy türk oğlu türk kafana taktığın şeye bak iman elden gidiyor sen düşmüşsün dünyalık derdine
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
çok güzel bir yazı olmuş paylaşım için teşekkür ederim
 

Kǔr Şâd

Üye
Rica ederim arkadaşlar, umarım sizlerede birşeyler katmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt