Kǔr Şâd
Üye
Gençler, Uyanın, Kalkın, Titreyin ....
İnsanlar çoğaldı, bununla beraber çeşitlilik arttı. Bakalım çevremize, birçok insan.
Hepsi farklı kişilikte, hepsinin başka hayat hikayeleri.
Kimisininki çok iyi, çok mutlu. Kimisininki sadece sıkıntı.
Yaşıyoruz ama, ne için yaşıyoruz. Hiç düşündünüzmü ?
Gençlerin artık çabasını anlamaz gibiyim, çokta yakından takip ediyorum bu konuyu. Nasılmı?
Yaşım : 18
Bakıyorum çevremdekilere, işleri güçleri yok, boş. Hayattan beklentisi yok ve günü gün etmeye çalısıyor.
Neden peki, sadece derdiniz Kavga, Ün, Kız, Para...
Neden yapıyorsun bunları? Hiç düşündünmü bu hayatın arka bahçesini.
Hiç aklına gelirmi üzdüklerin.
Benim geliyor biliyormusun, üzdüğüm her insan bende yara..
Neden genç, işin gücün neden boş. Neden sahiplenmiyorsun hiçbirşeye..
Serseri olup ne yapacaksın genç, peşinde koşan kızlaramı senin gösterişin..
Sahip çık genç, Vatanı'na sahip. İnandıklarına sahip çık, Geçmişine sahip çık..
Unutma genç, Gurur gerekli birşey.
Bırak Avrupa özentisi olmayı, bırak kızlara gösteriş yapmayı.
Sen efendilin ile örnek ol, serseriliğinle değil.
Kendinide düşün, içinde bulunduğun durumu. Kaldır kafanı bak bir çevrene..
Aç bir Haber izle, Ülke ne durumda gör..
Her bir yanında düşman, sen uyuyorsun.
Uyanın ulan, uyan.. Kalk..
İçinde bulunduğun durumdan uyan.
Utanılcak birşey değil bu, Sev, Sahip Çık. Unutma genç,
Bir Tane; Türkiye Cumhuriye'ti Var..
Sen Türk'sün oğlum. Kimse sevmez seni.
Herkes öldürmek ister, çünkü yaraları var, onlar unutmuyor geçmişini..
Sende unutma genç, sende unutma..
Senin dedelerinden korktukları gibi, sendende korkarlar..
Çekinme genç, senin bedenin bu uğurda öleceksede korkma..
Beden değil, Ruh'un Şad olsun..
Ne Mutlu Türk'üm Diyene..
Hepsi farklı kişilikte, hepsinin başka hayat hikayeleri.
Kimisininki çok iyi, çok mutlu. Kimisininki sadece sıkıntı.
Yaşıyoruz ama, ne için yaşıyoruz. Hiç düşündünüzmü ?
Gençlerin artık çabasını anlamaz gibiyim, çokta yakından takip ediyorum bu konuyu. Nasılmı?
Yaşım : 18
Bakıyorum çevremdekilere, işleri güçleri yok, boş. Hayattan beklentisi yok ve günü gün etmeye çalısıyor.
Neden peki, sadece derdiniz Kavga, Ün, Kız, Para...
Neden yapıyorsun bunları? Hiç düşündünmü bu hayatın arka bahçesini.
Hiç aklına gelirmi üzdüklerin.
Benim geliyor biliyormusun, üzdüğüm her insan bende yara..
Neden genç, işin gücün neden boş. Neden sahiplenmiyorsun hiçbirşeye..
Serseri olup ne yapacaksın genç, peşinde koşan kızlaramı senin gösterişin..
Sahip çık genç, Vatanı'na sahip. İnandıklarına sahip çık, Geçmişine sahip çık..
Unutma genç, Gurur gerekli birşey.
Bırak Avrupa özentisi olmayı, bırak kızlara gösteriş yapmayı.
Sen efendilin ile örnek ol, serseriliğinle değil.
Kendinide düşün, içinde bulunduğun durumu. Kaldır kafanı bak bir çevrene..
Aç bir Haber izle, Ülke ne durumda gör..
Her bir yanında düşman, sen uyuyorsun.
Uyanın ulan, uyan.. Kalk..
İçinde bulunduğun durumdan uyan.
Utanılcak birşey değil bu, Sev, Sahip Çık. Unutma genç,
Bir Tane; Türkiye Cumhuriye'ti Var..
Sen Türk'sün oğlum. Kimse sevmez seni.
Herkes öldürmek ister, çünkü yaraları var, onlar unutmuyor geçmişini..
Sende unutma genç, sende unutma..
Senin dedelerinden korktukları gibi, sendende korkarlar..
Çekinme genç, senin bedenin bu uğurda öleceksede korkma..
Beden değil, Ruh'un Şad olsun..
Ne Mutlu Türk'üm Diyene..

eline saglık
