Gençler bakarmısınız.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Gençler bakarmısınız.
Eğer sınıfta kalmazsam yazın it gibi çalışıp şuan kullandığım p350 yide okutup yeni bir android almayı dusunuyorum.Tabii paramin hepsinide telefona vermiyeceğim.Ortalama 400~650 verebilirim.Daha fazla çıkmam.

#600 mhz beni tatmin etmedi en az 800 mhz
#Ekran boyutu en az 3.2
#İyi bir oyun performansı beklerim.
#Şart değil ama +3 megapiksel kamera
#Sağlamda olsun düştüğünde ekran nalları dikmesin
#Film de izleyebilirim...

Gerisi fasafiso.Yorumları alalım.

Az kalsın unutuyodum.2. el istemiyorum.
 

KayraBey

Üye
Kesinlikle ihtiyaçlarını karşılayacak bir telefon... Kardeşim 619'a aldı geçen hafta sonu.Dün kullanma fırsatım oldu.Bence çok iyi bir cihaz.Özellikle Galaxy Ace'ten binkat daha iyi.Ben bu telefonu tavsiye ederim.




1gHz işlemci... 512 ram ve dahili hafıza.5mp kamera vs. vs. Zaten araştır nette ayrıntılarına bak beğeneceksin.
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Seçeneklerim arasında

---------- Eklendi @ 16:08:23 ---------- Yazıldı @ 16:01:40 ----------

Ama ekranı kuçuk kaçıyor
 

lgkg300

Üye
Samsung gio dan bahsetmişsin sanki tam aradığın telefon
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
oyun performansları hakkında bilgi verin
 

lgkg300

Üye
oyun olarak bildiğim kadarıyla gta 3, shift nova vs gibi oyunları çok rahat açıyor. 800 mhz işlemcisi var. Burdan telefonu inceleyin:
 

KayraBey

Üye
Seçeneklerim arasında

---------- Eklendi @ 16:08:23 ---------- Yazıldı @ 16:01:40 ----------

Ama ekranı kuçuk kaçıyor

Bence ekranı da yeterli.Özellik bakımından Galaxy Gio ile kıyaslanamaz bile...
 

PriZm

Üye
o fiyatlara düzgün ve yüksek kaliteli HD oyun çalıştıran telefon bulamazsınız.2. el bakmalısınız.
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Live with walkman kafama yattı...Ama diğer telefonlarada bakmak istiyorum.
 

PriZm

Üye
Walkman Live güzel telefon.ama HD oyun çalıştırmaz.bilgilerinize.
 

lgkg300

Üye
sony xperia ray a bir de bak. O da güzel bir telefon

---------- Eklendi @ 18:40:33 ---------- Yazıldı @ 18:38:47 ----------

Bir de android şart değilse nokia c6 01 e bakmanızı öneririm

---------- Eklendi @ 18:52:33 ---------- Yazıldı @ 18:40:33 ----------

Bir de android şart değilse nokia c6 01 e bakmanızı öneririm
 

hotlock

Üye
oyun olarak bildiğim kadarıyla gta 3, shift nova vs gibi oyunları çok rahat açıyor. 800 mhz işlemcisi var. Burdan telefonu inceleyin:

Yuh diyorum bunların hepsini gio mu rahtça açıyo benm telefonda bile gta bazen kasıyor. arkadaş seni yanltmş dostum farklı bir model düşün gio alma.
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
hvga çalıştırmazmı ?
 

hotlock

Üye
hvga oyunun çözünürlüğyle alakalı. önmli olan telefonun işlemcisi ve ramıdır.
 

lgkg300

Üye
Yuh diyorum bunların hepsini gio mu rahtça açıyo benm telefonda bile gta bazen kasıyor. arkadaş seni yanltmş dostum farklı bir model düşün gio alma.

Kimseyi yanılttığım yok arkadaşım, gio kullanıcılarının kendi söyledikleri bunlar.
 
Tepkiler: Sertug1991

PriZm

Üye


Kimseyi yanılttığım yok arkadaşım, gio kullanıcılarının kendi söyledikleri bunlar.

normal gta 3 800*480 çözünürlük altındaki telefonlar için çalışmıyor.gio vb telefonlarda çalıştırılan gta 3 ses dosyaları alınmış,grafikler 16-bit e düşürülmüş ve çoğu bina texturesi alınmış olan versiyondur.


---------- Eklendi @ 19:20:04 ---------- Yazıldı @ 19:19:02 ----------

Peki senin bana önerin nedir ?
sana önerim biraz daha bütçeni zorlayıp Neo V veya Galaxy W alman.rom vb işleri için uğraşacaksan (benim gibi) Galaxy S öneririm.
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Bütçeyi zorlayamam.Ve tabiki android şart.
 

klongs

Üye
dediklerine gore en iyisi gio
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...