by_fatixx
Üye
Genç Bİr Müslümanın Sitemi
Şu hayat da televizyona çıkıp bağırmak istediğim düşüncemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Büyüdükçe yaş ilerledikçe daha önce fark etmediğiniz şeyler fark ediyorsunuz.1-2 senedir dikkat ediyorumda basın tarafından topluma "Başörtülü İnsan - Fakir İnsan" mantığı aşılanmak istendiği görüşündeyim.Bakıyorum tüm dizi ve filmlerde fakir,cahil,görgüsüz vb. insanların başının kapalı olması çok sinirime dokunuyor.Herhangi bir programda güldürü amaçlı bile olsa bir kadın takliti yapılıyor ve hemen başına bir başörtü geçiriliyor sanki çok gerekmiş gibi.Dizilerde zengin kadınlar açık,fakir ve görgüsüz insanlar başörtülü oluyor.Kadın yoksul bir hayat yaşarken balı kapalı , parayı bulup zenginleştiği zaman ise hemen açılıyor "modernleşme" adı altında yeni bir kaşar motifine bürünüyor.Gerçekten bu benim kanıma çok dokunuyor.Ama şu yazıyı okuduktan sonra biraz dikkat edin açın rastgele bir diziyi bakın benim dediklerimi görüceksiniz.Galiba bu "aşılama" sürecide gayet iyi gidiyor.23 Nisan da bile güldürü amaçlı küçük çocuklar tarafından yapılan piyeslerde hep avanak,çirkin,görgüsüz insanlara makyaj bitiminden sonra hemen bir baş örtüsü konduruluyor.Bunu acaba ben mi bu kadar büyütüyorum yoksa gerçekten toplum bu aşılamyı yemiş de ben mi geç kalmışım ?
TAbiki Her Türli Fİkire Teze AÇığız
"Aşıla[ma]"
Şu hayat da televizyona çıkıp bağırmak istediğim düşüncemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Büyüdükçe yaş ilerledikçe daha önce fark etmediğiniz şeyler fark ediyorsunuz.1-2 senedir dikkat ediyorumda basın tarafından topluma "Başörtülü İnsan - Fakir İnsan" mantığı aşılanmak istendiği görüşündeyim.Bakıyorum tüm dizi ve filmlerde fakir,cahil,görgüsüz vb. insanların başının kapalı olması çok sinirime dokunuyor.Herhangi bir programda güldürü amaçlı bile olsa bir kadın takliti yapılıyor ve hemen başına bir başörtü geçiriliyor sanki çok gerekmiş gibi.Dizilerde zengin kadınlar açık,fakir ve görgüsüz insanlar başörtülü oluyor.Kadın yoksul bir hayat yaşarken balı kapalı , parayı bulup zenginleştiği zaman ise hemen açılıyor "modernleşme" adı altında yeni bir kaşar motifine bürünüyor.Gerçekten bu benim kanıma çok dokunuyor.Ama şu yazıyı okuduktan sonra biraz dikkat edin açın rastgele bir diziyi bakın benim dediklerimi görüceksiniz.Galiba bu "aşılama" sürecide gayet iyi gidiyor.23 Nisan da bile güldürü amaçlı küçük çocuklar tarafından yapılan piyeslerde hep avanak,çirkin,görgüsüz insanlara makyaj bitiminden sonra hemen bir baş örtüsü konduruluyor.Bunu acaba ben mi bu kadar büyütüyorum yoksa gerçekten toplum bu aşılamyı yemiş de ben mi geç kalmışım ?
TAbiki Her Türli Fİkire Teze AÇığız


