Genç Bİr Müslümanın Sitemi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
by_fatixx

by_fatixx

Üye
    Konu Sahibi
Genç Bİr Müslümanın Sitemi
"Aşıla[ma]"

Şu hayat da televizyona çıkıp bağırmak istediğim düşüncemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Büyüdükçe yaş ilerledikçe daha önce fark etmediğiniz şeyler fark ediyorsunuz.1-2 senedir dikkat ediyorumda basın tarafından topluma "Başörtülü İnsan - Fakir İnsan" mantığı aşılanmak istendiği görüşündeyim.Bakıyorum tüm dizi ve filmlerde fakir,cahil,görgüsüz vb. insanların başının kapalı olması çok sinirime dokunuyor.Herhangi bir programda güldürü amaçlı bile olsa bir kadın takliti yapılıyor ve hemen başına bir başörtü geçiriliyor sanki çok gerekmiş gibi.Dizilerde zengin kadınlar açık,fakir ve görgüsüz insanlar başörtülü oluyor.Kadın yoksul bir hayat yaşarken balı kapalı , parayı bulup zenginleştiği zaman ise hemen açılıyor "modernleşme" adı altında yeni bir kaşar motifine bürünüyor.Gerçekten bu benim kanıma çok dokunuyor.Ama şu yazıyı okuduktan sonra biraz dikkat edin açın rastgele bir diziyi bakın benim dediklerimi görüceksiniz.Galiba bu "aşılama" sürecide gayet iyi gidiyor.23 Nisan da bile güldürü amaçlı küçük çocuklar tarafından yapılan piyeslerde hep avanak,çirkin,görgüsüz insanlara makyaj bitiminden sonra hemen bir baş örtüsü konduruluyor.Bunu acaba ben mi bu kadar büyütüyorum yoksa gerçekten toplum bu aşılamyı yemiş de ben mi geç kalmışım ?

TAbiki Her Türli Fİkire Teze AÇığız
 
  • Beğen
Tepkiler: abdulbaki123 ve osman5901


rapman

rapman

Üye
bencede katılıyorum :oke:
 
ofdoganoz

ofdoganoz

Üye
yazılanlara katılıyorum, ancak bu durum dünyanın her yerinde aynı şekilde cereyan ediyor.İnşallah ilerleyen zamanda bu görüş yıkılarak bu kavram, hak ettiği itibara kavuşur
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaş birçoğumuzun duygularını ifade etmiş İnşallah bu durum hakettiği şekline kavuşacak..ayrıca o Türk kültürünü,geleneklerini ve adetlerini hiçe sayan dizileride asla seyretmem..
 
by_fatixx

by_fatixx

Üye
    Konu Sahibi
Üzücü olan ise bu dizileriin birkaç değil hepsinin böyle olması
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
en güzeli onları seyretmemek ve raytinglerini artırmamak..
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Yorum yok!
 
ofdoganoz

ofdoganoz

Üye
en güzeli onları seyretmemek ve raytinglerini artırmamak..

sonuna kadar haklısın, artık millet bu "beyin uyuşturma" oyunundan kurtulup normal haline dönmeli.insanları dizilerle, magazin haberleriyle meşgul ederek zihinlerinin üzerine sisli bir tül çekiyorlar.böylece kendi duygularımızdan yaşantılarımızdan çok dizilerdeki hayali karakterlerin hayatı için üzülür, sevinir, heyecanlanır oluyoruz.Oysa ki, aile içerisinde dahi bireyler, dizideki karakterlere olan bağlılığını birbirlerine karşı gösteremez oldular.
akla hayale gelmez işler yapan, halkı bilinçlendirmesi gereken makam olan RTÜK ise kendisinden beklenemeyecek bir tavır göstermeye devam ederek yeni yeni dizilerin çıkmasına göz yumuyor
ben bir tane dahi erken saatte başlayan tartışma programı ya da eğitimsel programlar, belgeseller, tarihimiz üzerine yapılmış programlar göremedim.
biz bile bu olayın ciddiyetinin ne derece ehemmiyetli olduğu konusunda hemfikirken, acaba yetkili makamlar sessizliğe rabet etmekle ne yapmaya çalışıyorlar hayret verici :hmmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sonuna kadar haklısın, artık millet bu "beyin uyuşturma" oyunundan kurtulup normal haline dönmeli.insanları dizilerle, magazin haberleriyle meşgul ederek zihinlerinin üzerine sisli bir tül çekiyorlar.böylece kendi duygularımızdan yaşantılarımızdan çok dizilerdeki hayali karakterlerin hayatı için üzülür, sevinir, heyecanlanır oluyoruz.Oysa ki, aile içerisinde dahi bireyler, dizideki karakterlere olan bağlılığını birbirlerine karşı gösteremez oldular.
akla hayale gelmez işler yapan, halkı bilinçlendirmesi gereken makam olan RTÜK ise kendisinden beklenemeyecek bir tavır göstermeye devam ederek yeni yeni dizilerin çıkmasına göz yumuyor
ben bir tane dahi erken saatte başlayan tartışma programı ya da eğitimsel programlar, belgeseller, tarihimiz üzerine yapılmış programlar göremedim.
biz bile bu olayın ciddiyetinin ne derece ehemmiyetli olduğu konusunda hemfikirken, acaba yetkili makamlar sessizliğe rabet etmekle ne yapmaya çalışıyorlar hayret verici :hmmm
ben de sana katılıyorum rtük de maddi yönüne bakıyor işin bir de onların işine de geliyor..daha fazla konuşmak istemiyorum..
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Güzel kardeşim belki çoğu insanın farkında olmadığı, ancak konuda bahsettiğin gibi hafızalara kazınmaya çalışılan bir konuya değinmişsin . Yüreğine aklına sağlık. Dizilere gelince çoğu beni ilgilendirmiyor fakat insanlar bu dizilere odaklanmış. Milletin önüne ne koyarsan koy izlemem demiyor. Kusura kalmayın 'k.yun' misali insanlarımız... Benzetme için çok özür dilerim ama öyle...
 

ASK23

Üye
çok haklısın gönülden katılıyorum
 

bereleee

Üye
haklısın böyle bir şeyi ortaya çıkardığın için teşekkürler...:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt