Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gelmiş Geçmiş En Kaliteli Tema!!!
Sponsorlu Bağlantılar
teo_do
Üye
tema süper kardeşim ellerine sağlık...
Aragorman
Üye
Süper Thanks...
Aragor
ua_3rh4n
Üye
ellerine saglık kardesım cok guzel olmus
dewamını belıokk :
goktugguzel
Üye
gerçekten iyiy teşekkürler
ii çalışmalar
genc1
Üye
çok teşekkü ...
Hectoor
Üye
çok sağol mükemmel bir tema olmuş
EFeNDy17
Üye
ellerine sağlık
buqra12
Üye
arkadaşım ellerin dert görmesin diğer çalışmalarınızı bekliyoruz
HenryBenzema1410
Üye
güzel ve kaliteli ama en iyisi olamaz herkese göre farklıdır bece acid green teması(sağol)
kalpsiz_cc
Üye
eywallah
junnior2
Üye
3 tane operatör logosu; vodafone,wind ve nokia voda'nın birinin renk bozuk bazı duvar kağıtları açılmıyor tek font oda zaten Türkçe desteklemiyor bende zaten vardı ama yinede sağol bu arda bu kadar beğenileceğini bilsem 2 ay önce eklerdim tüh be kaçırdık o kadar yorumu
WhoCanStopMe7
Üye
eyw cok saol kardeş
qwertycuma
Üye
s60 tema bölümünde var bence black mac os en güzel tema hala kullanıyorum
scoop
Üye
saol dostum....
lagalugaon
Üye
Süper walla tema
judelav
Üye
ya nben eskiden rapidden donload yapıyordum artık sorun yaşıyorum sorun şu:4karakterli kutucuğa 6-7-8 tane karater çıkıyor lütfen bilgisi olan varsa yardım etsin.
cecen0658
Üye
paylaşım için sağol
teknefes
Üye
klavyene we pc ne saglık kardes eyw.. cok gusel olmus yaw..!