Gelen çarilari ekranda görme

Sponsorlu Bağlantılar

DEJAVU1980

Üye
    Konu Sahibi
Gelen çarilari ekranda görme
arkadaşlar şimdiye kadar nokia kullanırken geçenlerde3 iphone 4 aldım. Nokiada pc suite bağlarken gelen aramalır mesajları kişileri ve daha bir çok özellikleri bilgisayarı kullanarak yapabiliyordum. böyle bir program iphonede mevcutmudur. sadece gelen aramaları ve kişileri görmem yeterlidir. Ha bu arada BİR DAHA İPHONE ALMAM. KULLANMAM.
 


DEJAVU1980

Üye
    Konu Sahibi
O kadar överek bitiremediğini İPHONE de böyle bitr uygulama yoksa ........... ben bu iphoneyi.
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
Var tabi dostum hangi cagdayiz. Ben iphone 5 ile mesajlari taeayicidan yaziyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: AkiliBidik


Üst Alt