DEJAVU1980
Üye
Gelen çarilari ekranda görme
arkadaşlar şimdiye kadar nokia kullanırken geçenlerde3 iphone 4 aldım. Nokiada pc suite bağlarken gelen aramalır mesajları kişileri ve daha bir çok özellikleri bilgisayarı kullanarak yapabiliyordum. böyle bir program iphonede mevcutmudur. sadece gelen aramaları ve kişileri görmem yeterlidir. Ha bu arada BİR DAHA İPHONE ALMAM. KULLANMAM.
