off superde ekran kartı ıslemcı ram vs nerde kuccucuk seyde olmaz yaw

)ben tıpını soylemesemde ozellıklerı yazayım dusuncelerım+hayalım;
AMD X4(4cekırdeklı) 7800+ 128 bit
Anakart 8 adet pci-ex destegı olcak
10gb ddr-4 2ghz ram
Ati radeon X2900XTX 4lu crossfire 1ghz/3 ghz
1 terebayt hdd 15 00Rpm
106 ekran plazma monıtor
CTX kasa

)
Sıvı nıtrojen sogutma sıstemı
wireless kasa!!!!
vs vs...