Geçmişte En sevdiğin dizi hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Geçmişte En sevdiğin dizi hangisi



#





#

#





 
  • Beğen
Tepkiler: punqermojo ve sevimrecep


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kurtlar vadisi.
Zaten hep vardı:D
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
kurtlar vadisi:ehe
 
sevimrecep

sevimrecep

Üye
hatırla sevgilim
 
abdülhey25

abdülhey25

Üye
kurtlar vadisi ve 7 numara :)
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
dallas vardı yalan ruzgarı vardı adamın oglu hans vardı atları vardı :D
 

punqermojo

Üye
Kanal d de serseri Şimdiki favori arkadasıradakiler
 
fatih5825

fatih5825

Üye
The Oz Belik hatırlayanlar vardır aranızda hapishane dizisi izlemeyenlerede tavsşyem kesşnlikle ve kesinlikle izleyın
 
'Davut

'Davut

Üye
7 Numara kadar acaba yapılmışmıdır bugüne kadar Güzel bir Dizi...:) Çicek Takside başka bir şey tabii....:)
 

Perfect!

Üye
bilmem ki pek dizi sevmem
ama eskiden kurtlar vadisini izlerdim
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
bende en son babalar duyarı izlerdim ama şimdi ezelden takılıyorum
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Buffy The Vampire Slayer
ve
Angel.
 
goldonfreeman

goldonfreeman

Üye
asmalı konak kuckken butun sınıf ızlerdık :D
 
Mert

Mert

Üye
Binbir gece :kop2: :kop::ehe:d:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Süper babayı Hatırlıyorum hayal meyal ne diziydi :oke:
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bide dikkat bebek var vardı ona çok gülerdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt